Bachleda-Curuś-Franczyza

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Amerykańska marka Auntie Anne's obecna jest w Polsce od blisko dwóch lat. Masterfranczyzobiorcą sieci, który sprowadził ją do naszego kraju jest Bachleda Grupa Inwestycyjna. W firmowych lokalach można skosztować precli na słodko z rodzynkami lub cynamonem oraz na słono, na przykład z czosnkiem lub pepperoni. Firma wprowadziła także do menu inne przekąski: precel dogi, stixy, preclowe pałeczki.

- Precle stworzone zostały w Stanach Zjednoczonych w 1988 roku – wyjaśnia Wojciech Wyszyński, dyrektor Auntie Anne’s Polska. - Po 24 latach od wprowadzenia na rynek oferowane są w ponad 1100 lokalizacjach w 22 krajach na całym świecie. Codziennie w tych punktach powstaje ćwierć miliona precli. Cieszymy się, że również w Polsce zyskują one coraz większe grono fanów.

Do tej pory produkty marki mogli nabyć mieszkańcy Zakopanego, Poznania, Łodzi i Warszawy. Od niedawna taką możliwość mają również katowiczanie. Atrakcją dla zgłodniałych klientów jest możliwość przyglądania się całemu procesowi wypiekania precli.

- Gdy z mężem studiowaliśmy w Stanach, bardzo polubiliśmy tę firmę. Zawsze, gdy byliśmy w galerii handlowej, szukaliśmy czegoś ciepłego, świeżego i zdrowego do zjedzenia. Takie są właśnie precle Auntie Anne's. Mogą je jeść nawet małe dzieci. Polakom także bardzo przypadły do gustu – wyjaśnia Bernadetta Bachleda-Curuś z Bachleda Grupa Inwestycyjna.

Rodzina Bachledów dalej inwestuje w zagraniczne koncepty wykupując kolejne licencje masterfranczyzowe z różnych branż. Po preclach Auntie Anne's Grupa Inwestycyjna sprowadziła do Polski markę porcelany Herend oraz firmy odzieżowej Purificacion Garcia. Więcej informacji dotyczących inwestycji rodziny Bachledów można znaleźć w grudniowym wydaniu miesięcznika Własny Biznes Franchising, do którego udzielili obszernego wywiadu.

Jak wynika z najnowszego Raportu o rynku franczyzy w Polsce przygotowanego przez firmę doradczą PROFIT system, 191 firm w naszym kraju działa na zagranicznej licencji, co stanowi 25 proc. wszystkich systemów franczyzowych nad Wisłą. Rodzime koncepty też powoli zyskują uznanie w Europie. Potencjał polskich pomysłów na biznes doceniło już 50 zagranicznych przedsiębiorców.

(boa)

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €