Organique na święta

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Sieć Oranique liczy 33 sklepy, cztery z nich to jednostki własne. Na początku grudnia dołączył do niej kolejny salon, który został otwarty w centrum handlowym NoVa Park w Gorzowie Wielkopolskim. Organique ma swoje placówki także poza granicami naszego kraju - w Norwegii i Niemczech, a w planach jest otwarcie sklepów w Szwecji i Kaliningradzie. Marka jest obecna również w Grecji, Rumunii, Rosji, Szwecji, na Ukrainie, Białorusi, Węgrzech i we Włoszech.

- Segment kosmetyków naturalnych rośnie z roku na rok. Przyczyniają się do tego coraz bardziej świadomi klienci, którzy rozważnie wybierają kosmetyki do codziennej pielęgnacji i chętniej sięgają po produkty naturalne, takie jak wyroby Organique. Aby wyjść im naprzeciw przygotowujemy kolejne serie kosmetyków kierowane zarówno dla klientów indywidualnych, jak i odbiorców profesjonalnych, którymi są współpracujące z nami salony SPA – mówi Magdalena Wieczorek, menadżer sieci franczyzowej Organique.

Franczyzobiorca może otworzyć wyspę handlową o powierzchni 8-12 m2 lub sklep mający 20-30 m2. Organique pomaga swoim partnerom w znalezieniu odpowiedniego lokalu. Przygotowuje projekt aranżacji sklepu i pomaga w skompletowaniu pierwszego zamówienia. Pracownicy i właściciel przechodzą szkolenie produktowe i sprzedażowe.

Inwestycja we własny sklep z kosmetykami naturalnymi Organique waha się w granicach 80 tys. zł netto, do tego trzeba doliczyć jeszcze koszty przystosowania lokalu, na które trzeba przeznaczyć średnio od 500 zł do 2,5 tys. zł za m2. Opłata wstępna wynosi 5 tys. w przypadku lokalu i 6 tys. w przypadku wyspy. Opłata marketingowa to 2 proc. obrotu netto.

W ofercie firmy znaleźć można kremy, mydła glicerynowe, peelingi, maski, masła, balsamy, żele, galaretki i pianki do mycia, sole, pudry, kule i płyny do kąpieli, akcesoria łazienkowe oraz produkty do aromaterapii. Pachnące mydełka Organique istnieją na rynku od 2000 roku, pięć lat później dołączyły do nich kolejne naturalne kosmetyki do ciała. W 2006 firma stworzyła model franczyzowy i rozpoczęła tworzenie sieci sprzedaży.

(mak)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €