Krem dla górali

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Marka L'Occitane powstała w 1976 roku, a jej twórcą jest Olivier Baussan, miłośnik Prowansji. Do Polski firma zawitała w 2000 roku. Przez ten czas L'Occitane uruchomiło w naszym kraju 20 sklepów z naturalnymi kosmetykami rodem z Prowansji. Teraz przyszedł czas na franczyzę.

- Tempo rozwoju naszej sieci w dużej mierze uzależnione jest od dostępności lokali w centrach handlowych. Optymalna powierzchnia sklepu to 35-45 m2. Najlepsze są lokale na poziomie „0”, z dużą witryną i w ruchliwej części centrum handlowego – mówi Mikołaj Pietrzak, kierownik generalny L'Occitane Polska. - Przyszły franczyzobiorca może się do nas zgłosić z propozycją lokalu, możemy mu również pomóc w znalezieniu lokalu w centrum handlowym.

Na wykończenie lokalu trzeba przeznaczyć ok 120 tys. zł. Opłata za przystąpienie do sieci wynosi 20 tys. zł, środki te przeznaczone są na pomoc franczyzobiorcy w początkowej fazie funkcjonowania sklepu. Firma nie pobiera innych opłat. Sklepy franczyzowe będą powstawać w miejscowościach liczących 200-300 tys. osób oraz w miejscowościach turystycznych, takich jak Zakopane. Zanim rozpoczną się działania związane z otwarciem sklepu, L'Occitane bada lokalny rynek i określa jego perspektywy. Franczyzobiorca może liczyć na pomoc w przygotowaniach do otwarcia sklepu obejmującą aranżację lokalu, koordynację prac z architektem, zamówienie mebli, dekoracji oraz przygotowanie pierwszego zatowarowania. L'Occitane zapewnia również szkolenia produktowe, z technik sprzedaży oraz obsługi klienta. Partner otrzymuje również plan marketingowy, katalogi, ulotki i próbki, uczestniczy także w akcjach promocyjnych prowadzonych w internecie.

(mak)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €