Moda na bistro

Jak grzyby po deszczu powstają lokale z tanim alkoholem i przekąskami. Pijalnia Wódki i Piwa jako jedna z nielicznych oferuje bistro na licencji.
Spółka Mex Polska zarządza czterema sieciami gastronomicznymi, w ramach których funkcjonuje 18 restauracji. Różnią się one menu oraz celem odwiedzin. Browar de Brasil posiada w sprzedaży dużą liczbę gatunków piw oraz specjał brazylijskiej kuchni tzw. churrasco. Klub Muzyczny otrzymany jest w orientalnym klimacie ze starannie dobranym repertuarem muzycznym. Pijalnia Wódki i Piwa z kolei, za sprawą serwowanej wódki za 4 zł i przekąski w postaci śledzika za 8 zł, wprowadza swoich gości w atmosferę lat 60. Z kolei The Mexican, jak sama nazwa wskazuje, specjalizuje się w potrawach meksykańskich podawanych we wnętrzach stylizowanych na latynoamerykański lokal. Firma koncentruje się na rozwoju we franczyzie dwóch ostatnich konceptów. W przyszłym roku właściciel sieci planuje sprzedać kilkanaście licencji. Mimo nie najlepszej sytuacji na rynku Piotr Mikołajczyk, wiceprezes Mex Polska, wierzy w potencjał gastronomii.
- Póki co o wydarzeniu na miarę Euro 2012 rozegranego w naszym kraju jeszcze nie słyszałem. Sądzę jednak, że po zdaniu egzaminu z gościnności będziemy brani pod uwagę przez światowe instytucje przy organizacji masowych widowisk, czy wydarzeń w następnych latach. Mam nadzieję, że co najmniej wydarzenie tej rangi, co EURO 2012 wkrótce się u nas powtórzy – prognozuje Mikołajczyk.
Do zbudowania bistro z wódką i przekąskami potrzeba 150-200 tys. zł. The Mexican wymaga natomiast minimum 800 tys. zł. W drugim przypadku kwota inwestycji wiąże się z większym zapleczem gastronomicznym oraz koniecznością dostosowania do standardów sieci nawet 300 m2. Pijalnia Wódki i Piwa liczy 80-120 m2. Wkrótce ruszą jej punkty w Poznaniu i Krakowie, na finiszu są także rozmowy z partnerem z Białegostoku.
- Poszukiwanie lokalu to proces, który może trwać nawet pół roku. Interesują nas centra handlowe i centra miast. Mamy bogate doświadczenie w prowadzeniu różnego typu restauracji, którym dzielimy się z przedsiębiorcami. Potrafimy skutecznie zarządzać kosztami i przychodami, dzięki czemu współpraca z Mex Polska jest opłacalnym przedsięwzięciem. Pomagamy franczyzobiorcom w każdym aspekcie prowadzenia biznesu gastronomicznego – zapewnia Piotr Mikołajczyk.
(dw)
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Featured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...