Alternatywa dla świątecznego obżarstwa

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Bary należące do franczyzobiorców prowadzą działalność gastronomiczno-edukacyjną. Klienci mogą kupić w nich soki owocowe i warzywne, sałatki oraz kanapki. Pomysłodawcą konceptu jest dr Marek Bardadyn, ekspert w dziedzinie odchudzania i odżywiania. Właściciel marki zajmuje się organizacją wczasów odchudzających w luksusowych ośrodkach SPA oraz oferuje catering dietetyczny w największych polskich miastach. Do dwóch wcześniej działających lokali w grudniu dołączyły bary w Centrum Handlowym Janki i w M1 w Markach.

Najatrakcyjniejszymi lokalizacjami są właśnie centra handlowe i biurowce. Poszukujemy partnerów z miejscowości powyżej 50 tys. mieszkańców. W przypadku lokalu w galerii handlowej w strefie food court minimalna powierzchnia wynosi 20 m2, zaś dla wyspy sprzedażowej ok. 10 m2. W drugim przypadku inwestycja w bar zamyka się w kwocie 43 tys. zł. Miesięczna opłata franczyzowa wynosi 5 proc. od obrotu.

- Przedsiębiorcy mogą liczyć na pomoc w poszukiwaniu lokalu. Otrzymujemy wiele ofert od renomowanych galerii handlowych. Taka lokalizacja minimalizuje sezonowość, poza tym zdrowy styl życia i odżywiania towarzyszy nam przez 12 miesięcy, bez względu na porę roku. W pakiecie franczyzowym przekazujemy receptury produktów diety strukturalnej, organizujemy szkolenia dla pracowników lokalu oraz zamieszczamy prezentację baru franczyzobiorcy na oficjalnej stronie marki Dr Bardadyn – wymienia Aleksandra Urbańska, menedżer ds. rozwoju sieci franczyzowej.

(dw)

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €