Fiero! Pizza wychodzi poza Łódź

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

- Trwa trudny okres dla gastronomii. Duża konkurencja, powstała jeszcze w czasach gastronomicznego boomu lat 2004–2008, sprawia, że przy obecnej, zdecydowanie gorszej sytuacji ekonomicznej restauracje i pizzerie muszą walczyć o klientów. Wysokie ceny produktów sprawiają, że chcąc zachować atrakcyjne ceny trzeba pracować na niższych marżach. Wszystko to jednak mobilizuje do wzmożonych działań promocyjnych i reklamowych, które przynoszą korzyści klientom – komentuje sytuację na rynku Mariola Pietrzko, współwłaścicielka Fiero! Pizza.

Pod logo Fiero! Pizza funkcjonuje 7 lokali – większość w Łodzi. Na razie tylko jeden z nich prowadzony jest przez franczyzobiorcę. W przyszłym roku mają powstać dwie kolejne restauracje na licencji. Fiero! Pizza serwuje 60 rodzajów włoskiego dania – na miejscu oraz na wynos. Uzupełnieniem oferty są sałatki, przekąski, desery i zestawy obiadowe. Inwestycja w restaurację Fiero! Pizza zamyka się w kwocie 70 tys. zł. Do tego dochodzi jeszcze jednorazowa opłata franczyzowa wynosząca 5 tys. zł. Co miesiąc partnerzy wpłacają na fundusz marketingowy 500 zł.

- Najatrakcyjniejszymi lokalizacjami w większych miastach są duże osiedla, a także lokalizacje w pobliżu centrum miasta z dobrą komunikacją umożliwiającą realizację dostaw do klienta. Franczyzobiorców poszukujemy na terenie dużych miast w całej Polsce oraz niewielkich miast na terenie województwa łódzkiego i ościennych. Optymalna powierzchnia lokalu wynosi 130 m2 – mówi Mariola Pietrzko.

(dw)

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €