Przedszkola czekają na jesień

Gminne dotacje zwiększają opłacalność biznesu. Mimo to Koliberek wciąż szuka pierwszego franczyzobiorcy.
Łódzka sieć przedszkoli od ponad pół roku intensywnie poszukuje franczyzobiorców. Jak dotąd jej twórcom nie udało się podpisać żadnej umowy, jednak franczyzodawca Koliberka nie traci optymizmu.
- Rozmawiamy obecnie z kandydatami ze Śląska i Podkarpacia. Liczymy, że negocjacje przyniosą sukces i nasza sieć pojawi się w nowych lokalizacjach – mówi Piotr Gałka, twórca marki Przedszkole Koliberek.
Przyznaje, że choć w ubiegłym roku wstrzymał inwestycje w otwarcia własnych punktów, to nie wyklucza, że w tym pokusi się o samodzielne otwarcia. Miałyby one jednak mieć miejsce w Łodzi, gdzie działają dotychczas otwarte trzy przedszkola. - Do nowych miast chcemy wchodzić współpracując z franczyzobiorcami – przyznaje Gałka.
By zachęcić potencjalnych franczyzobiorców do otwierania własnych przedszkoli pod nazwą Koliberek, franczyzodawca proponuje zwolnienie z miesięcznych opłat w 2013 roku tym kandydatom, którzy podpiszą umowy do końca lutego.
- Zdajemy sobie sprawę, że biorcy licencji, którzy podpiszą umowy w pierwszej połowie roku, najprawdopodobniej wystartują z własnym biznesem dopiero jesienią – zaznacza franczyzodawca.
Przedsiębiorcy prowadzący niepubliczne przedszkola nie narzekają na brak klientów. Pod ich opiekę trafiają bowiem obecnie dzieci z roczników wyżu demograficznego. Placówki publiczne są przepełnione, a rodzice, których pociechy nie znalazły tam miejsca, muszą szukać go w przedszkolach niepublicznych. Dlatego w Koliberku już w styczniu zaczynają się zapisy na kolejny semestr.
- Comiesięczne dotacje z gminy przypadają na każde dziecko uczęszczające do przedszkola. W znaczącym stopniu wspomagają one budżet, umożliwiając utrzymanie wysokości czesnego na poziomie będącym w zasięgu większości pracujących rodziców – mówi Gałka. - W planach rządowych jest systematyczne podnoszenie tych dotacji, w taki sposób, by opłaty w punktach niepublicznych zrównały się z tymi w państwowych przedszkolach.
(gum)
ZOBACZ W KATALOGU

Abakus Europe arytmetyka mentalna

AMAkids Polska

Brazilian Soccer Schools

Dzikie Pląsy

EarlyMath

Early Stage

Edu3Dkacja

Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego

Galileusz

Giganci Programowania

IQ UP!

KnockKnock - Majsterkowanie dla Dzieci

Lala English

La Mancha Centrum Języka Hiszpańskiego

MałyInżynier.pl

Maple Bear

MathRiders Polska

Matplus - matematyka dla dzieci 4-15 lat

Restart - warsztaty malarskie

SmartyKids

Socatots

Speaky Frog

Stemchik

Szkoła Pamięci SPW

Verbatoria

Young Engineers
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej