Sphinx z Pepsi, Hard Rock Cafe z Żywcem

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Spółka Sfinks Polska, do której należą sieci Sphinx, Wook i Chłopskie Jadło podpisała na początku roku umowę z PepsiCo, dostawcą napojów. Przez 5 najbliższych lat koncern będzie dostarczać soki, napoje gazowane i wodę do lokali zarządzanych przez Sphinxa. Wartość kontraktu szacowana jest na 25 mln zł. Współpracę z PepsiCo Sfinks rozpoczął w 2006 roku.
- Jesteśmy zadowoleni ze wspólnie przeprowadzanych akcji sprzedażowo-marketingowych. Nasz produkty uzupełniają się, bo są skierowane do podobnych grup docelowych – komentuje Bogdan Bruczko, wiceprezes zarządu Sfinks Polska.

Podobnie wygląda zawieranie umów na dostawę napojów alkoholowych. Grupa Żywiec współpracuje w tym zakresie z kawiarniami Empik Cafe, lokalami Hard Rock Cafe, hotelami Qubus, Sheraton oraz salonami gier Fantasy Park. Jeśli chodzi o sieci franczyzowe, Żywiec dostarcza piwa, mocniejsze alkohole oraz wody i soki do pizzerii Fabryki Pizzy i Da Grasso. Na wartość kontraktu wpływa przede wszystkim liczba sprzedanych w lokalach sieci hektolitrów piwa oraz innych alkoholi. Grupa Żywiec przekazuje swojemu klientowi lodówkę oraz nalewaki z logotypem firmy. Zakup stolików, krzeseł i parasolów leży już po stronie restauratora. Kontrakt z dostawcą zawiera dokładne instrukcje dotyczące ekspozycji piw. Grupa Żywiec dostarcza także swoje produkty na różnego rodzaje eventy.

Również Kolporter o kolejne 2 lata przedłużył kontrakt z PepsiCo. W ramach umowy PepsiCo zapewnia kompleksową obsługę punktów sprzedaży w trzech kanałach dystrybucyjnych Kolportera – salonikach prasowych, sieci sklepów spożywczych Dobry Wybór oraz nowej sieci franczyzowej - Traf Press. Koncern dostarcza Kolporterowi napoje gazowane (Pepsi, Mirinda, 7 UP, Schweppes), wodę mineralna Górska Natura, napoje energetyczne Adrenaline Mountain Dew i Rockstar, Lipton Ice Tea oraz soki Toma.

Nie trzeba działać w ramach sieci, żeby nawiązać z firmą współpracę. Do dostawców zgłaszają się przedsiębiorcy prowadzący swój lokal samodzielnie. Przedstawiciele regionalni firm docierają również do nich.

(dw)

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €