Różne odcienie firmy

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Sieć sprzedaży detalicznej Chemii Lublin liczy obecnie 12 sklepów - siedem własnych i pięć franczyzowych, które działają głównie na terenie województwa lubelskiego oraz ościennych. To właśnie w tym regionie firma poszukuje kolejnych franczyzobiorców.
- Dzięki wprowadzonemu informatycznemu systemowi zarządzania przedsiębiorstwem, który łączy wszystkie obszary działalności on-line, możemy od kilku lat rozwijać sieć franczyzową. Franczyzobiorcy mają dostęp do wszystkich niezbędnych informacji handlowych oraz aktualnego stanu magazynowego, a franczyzodawca może monitorować zatowarowanie placówki oraz jej sprzedaż – wyjaśnia Magdalena Błędkowska, kierownik działu marketingu Chemii Lublin SA.

Franczyzobiorca nie inwestuje własnych środków finansowych w zatowarowanie placówki, bowiem farby, lakiery i inne produkty malarskie pozostają własnością Chemii Lublin. Franczyzodawca nie pobiera również opłaty za przystąpienie do sieci. Najbardziej pożądanymi franczyzobiorcami są osoby, które prowadzą już własny sklep z farbami lub materiałami budowlanymi.

Historia firmy Chemia Lublin S.A. zaczyna się w 1947 roku, kiedy to powstała Wojewódzka Hurtownia Wyrobów Przemysłu Chemicznego, w 1991 roku nastąpiło przekształcenie państwowego przedsiębiorstwa w spółkę akcyjną. Chemia Lublin jest głównym dystrybutorem w województwie lubelskim produktów PPG Deco Polska, takich marek jak Dekoral, Drewnochron, Domalux oraz materiałów budowlanych.

(mak)

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €