Różne odcienie firmy

Chemia Lublin zachęca właścicieli sklepów z farbami do nawiązania współpracy franczyzowej.
Sieć sprzedaży detalicznej Chemii Lublin liczy obecnie 12 sklepów - siedem własnych i pięć franczyzowych, które działają głównie na terenie województwa lubelskiego oraz ościennych. To właśnie w tym regionie firma poszukuje kolejnych franczyzobiorców.
- Dzięki wprowadzonemu informatycznemu systemowi zarządzania przedsiębiorstwem, który łączy wszystkie obszary działalności on-line, możemy od kilku lat rozwijać sieć franczyzową. Franczyzobiorcy mają dostęp do wszystkich niezbędnych informacji handlowych oraz aktualnego stanu magazynowego, a franczyzodawca może monitorować zatowarowanie placówki oraz jej sprzedaż – wyjaśnia Magdalena Błędkowska, kierownik działu marketingu Chemii Lublin SA.
Franczyzobiorca nie inwestuje własnych środków finansowych w zatowarowanie placówki, bowiem farby, lakiery i inne produkty malarskie pozostają własnością Chemii Lublin. Franczyzodawca nie pobiera również opłaty za przystąpienie do sieci. Najbardziej pożądanymi franczyzobiorcami są osoby, które prowadzą już własny sklep z farbami lub materiałami budowlanymi.
Historia firmy Chemia Lublin S.A. zaczyna się w 1947 roku, kiedy to powstała Wojewódzka Hurtownia Wyrobów Przemysłu Chemicznego, w 1991 roku nastąpiło przekształcenie państwowego przedsiębiorstwa w spółkę akcyjną. Chemia Lublin jest głównym dystrybutorem w województwie lubelskim produktów PPG Deco Polska, takich marek jak Dekoral, Drewnochron, Domalux oraz materiałów budowlanych.
(mak)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej