C&C Studio w dużym mieście

Zakup biurek i urządzenie sali konferencyjnej to za mało, żeby zarobić na coworkingu.
Wynajęcie biurka nie jest już fanaberią, a pewnym standardem, z którego korzysta wielu freelancerów. Dzięki centrom coworkingowym mogą pracować w spokoju nie martwiąc się o dostęp do sali konferencyjnej, czy braku własnej sekretarki, która umówi im spotkanie.
- Prowadzenie biura coworkingowego wymaga pełnego zaangażowania jego właściciela –
wyjaśnia Karolina Rudnicka, kierownik ds. rozwoju franczyzy ze Studia Kreatywnej Współpracy rozwijającej markę C&C Studio.- Pokutuje niestety pogląd, że usługi, które świadczymy są na tyle mało wymagające, że nie warto płacić za know-how i markę. Na rynku pojawiają się firmy o profilu podobnym do naszego i po kilku miesiącach z niego zamykają się. Na podstawie ich losów staramy się pokazać osobom podejmującym z nami rozmowy o współpracy partnerskiej, że wstawienie biurek do pomieszczeń to za mało, by zapewnić sobie rentowność, a w tym pozornie prostym biznesie sposób na sukces tkwi znacznie głębiej, w obszarach trudnych do zdefiniowania dla osób z zewnątrz.
Pierwsze biuro coworkingowe C&C Studio zostało otwarte w Krakowie w 2009 roku. Popularność tego miejsca sprawiła, że już po sześciu miesiącach wszystkie biurka były zajęte, a sala szkoleniowa miała bardzo duże obłożenie. To skłoniło właścicieli do uruchomienia drugiego Studio Kreatywnej Współpracy, bo taką nazwę początkowo nosiło C&C Studio. Dwa biura to już 40 kolejnych biurek i 3 sale szkoleniowe, a duża popularność tego modelu biznesowego skłoniła właścicieli do podzielenia się swoim pomysłem na biznes z innymi.
- Centra szkoleniowo–coworkingowe są usługą atrakcyjną wyłącznie dla aktywnych ośrodków biznesowych i studenckich, dlatego chcemy stworzyć sieć placówek w największych miastach naszego kraju – mówi Karolina Rudnicka. - Na razie prowadzimy rozmowy z potencjalnymi franczyzobiorcami z centralnej i północnej Polski. Mamy nadzieję, że początek tego roku zaowocuje pierwszymi otwarciami punktów franczyzowych.
Biura coworkingowe C&C Studio będą powstawać w miastach liczących przynajmniej 150 tys. mieszkańców. Franczyzobiorca musi być osobą kreatywną, z ponadprzeciętnymi umiejętnościami komunikacyjnymi oraz kreatywnym podejściem do pracy i organizacji życia biura. Przyszły partner powinien też dysponować własnym lokalem o powierzchni co najmniej 150 m2.
(mak)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej