Biżuteria u fryzjera

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Cocarda postawiła na nietypowy sposób dystrybucji swoich wyrobów. Biżuterię tej marki można kupić w salonach urody – na razie dwóch, ale firma zapowiada szybki rozwój i otwarcie pierwszych franczyzowych stoisk.

- Marka Cocarda zadebiutowała na rynku pod koniec listopada ubiegłego roku. Postawiliśmy na ekskluzywne salony urody oraz gabinety SPA, bo jest to nisza, która jeszcze nie została zagospodarowana. W takich miejscach kobieta ma wreszcie czas dla siebie, nie musi słuchać narzekania męża na przedłużające się zakupy, ani pilnować dzieci, może więc przy okazji zabiegów upiększających spokojnie wybrać dla siebie biżuterię – tłumaczy Olga Kulmaczewska, wiceprezes zarządu Cocarda.

Dla pomysłodawczyni marki ten kanał dystrybucji ma wiele zalet – przede wszystkim nie jest tak eksploatowany, jak chociażby internet, gdzie konkurencja jest już bardzo duża. Nie generuje również olbrzymich kosztów, jak ma to miejsce w przypadku punktów sprzedaży. Poza tym w ten sposób biżuteria trafia bezpośrednio do grupy docelowej.

- Oczywiście nie wykluczam w przyszłości uruchomienia butików, czy stoisk z moją biżuterią, ale w tym momencie chcemy się skupić na rozwoju sieci w salonach kosmetycznych – mówi Olga Kulmaczewska.

Firma Cocarda na początku chce pozyskać partnerów z największych polskich miast. Oprócz Warszawy biżuteria Cocarda ma być dostępna również w Krakowie, Poznaniu i pozostałych 20 największych miastach naszego kraju. Sieć ma powstać w ciągu najbliższych dwóch lat. Przystąpić do niej będą mogły salony urody bądź butiki, które dziennie odwiedza przynajmniej 20 kleintek.

(mak)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €