Z kiosku na salony

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Eurokiosk, Euro-Salon Prasowy, Euro Cafe i Euro Snack, to cztery koncepty, które rozwijane są przez spółkę Eurokiosk. Dwie pierwsze marki specjalizują się w dystrybucji prasy i różnią się wielkością placówek. Eurokiosk, to niewielkie kioski zlokalizowane przy głównych ciągach komunikacyjnych Poznania. Większą powierzchnię mają Euro-Salony Prasowe, gdzie można wejść do środka i dokonać zakupów w komfortowych warunkach. To obecnie wiodąca marka sieci. Oprócz dwóch wcześniejszych marek działają jeszcze koncepty gastronomiczne – Eurocafe i Euro-Snack. Oba koncepty mieszczą się w sąsiedztwie salonów prasowych. Łącznie firma Eurokiosk zarządza blisko 150 punktami sprzedaży detalicznej mieszczącymi się głównie na terenie zachodniej Polski. W ubiegłym roku sieć Eurokiosk powiększyła się o 20 nowych punktów sprzedaży.

Każdego roku firma Eurokiosk wybiera franczyzobiorcę, który osiągnął najlepsze wyniki. Tytuł Franczyzobiorcy Roku 2012 otrzymała Wioletta Pasturczak, która od 3 lat prowadzi Euro-salon Prasowy w Murowanej Goślinie w Wielkopolsce. Jak sama przyznaje, we franczyzie ważne jest nie tylko znalezienie sposobu na dotarcie do potencjalnych klientów punktu sprzedaży i ale przede wszystkim utrzymywanie z nimi dobrych relacji. Ze względu na specyfikę działalności istotna staje się w niej także umiejętność połączenia dwóch różnych funkcji – właściciela firmy oraz jej pracownika. Przydatne w tym wypadku mogą okazać się dotychczasowe umiejętności zawodowe.

- Z franczyzą miałam kontakt już wcześniej jako pracownik salonu prasowego. Pomysł na biznes wydawał mi się ciekawy, dlatego też zdecydowałam się wykorzystać zdobyte doświadczenie i otworzyć własny punkt sprzedaży – dodaje Wioletta Pasturczak. - Potrzebowałam czasu, aby wdrożyć się we wszystkie kwestie związane z prowadzeniem własnej działalności. Z perspektywy czasu oceniam pozytywnie ten wybór.

(mak)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €