Opłata na metry

Teletorium nie chce „karać” partnerów za dobre wyniki. Dlatego wysokość opłaty bieżącej zależy od lokalizacji, a nie od obrotu.
Partnerzy firmy zajmują się skupem, sprzedażą i serwisem telefonów oraz akcesoriów. Klienci mogą również kupić na firmowych stoiskach drobny sprzęt elektroniczny oraz doładowania telefonów wszystkich operatorów.
- Otwieramy stoiska-wyspy w centrach handlowych. To pozwala na elastyczne formy wejścia, małe koszty startu i w razie problemów w danej lokalizacji stosunkowo niskie koszty wyjścia – mówi Piotr Andrzejewski, dyrektor zarządzający Teletorium.
W pierwszym kwartale 2013 roku powstaną dwa nowe stoiska franczyzowe: w Poznaniu i na Górnym Śląsku. Liczba nowych otwarć zależy od dostępności powierzchni w centrach handlowych i zainteresowania franczyzobiorców.
– Franczyzobiorca prowadzi własną działalność gospodarczą. Sprzedaje akcesoria GSM, czyli produkty wysokomarżowe, w większości naszych marek należących do grupy kapitałowej TelForceOne, czyli spółki-matki Teletorium. Licencjobiorca zarabia również na sprzedaży i skupie telefonów komórkowych oraz na serwisie aparatów telefonicznych – mówi Piotr Andrzejewski.
Firma nie pobiera opłaty wstępnej. Bieżące opłaty franczyzowe (w tym opłaty na fundusz marketingowy) są negocjowane indywidualnie. Ich wysokość zależy od lokalizacji, a nie od obrotu. – Nie chcemy „karać” za dobre wyniki – mówi dyrektor zarządzający Teletorium.
W ramach opłaty franczyzowej Teletorium oferuje m.in. gotowe stoisko na zasadzie dzierżawy, pomoc opiekuna we właściwym doborze wysokomarżowego towaru (akcesoria GSM) oraz wsparcie marketingowe.
(awh)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej