Ślub z franczyzą

Sieć salonów sukien ślubnych Marietta wprowadza nowy koncept. Od dotychczasowego będzie się różnił ofertą i wielkością lokalu.
Pierwszy salon sukien ślubnych Marietta powstał w Gdyni 20 lat temu. Dziś zdecydowana większość salonów Marietta należy do partnerów firmy, którzy prowadzą 35 punktów w Polsce oraz 11 w całej Europie. W rękach założycieli sieci znajdują się dwa salony działające w Gdyni i Gdańsku.
- Niedawno uruchomiliśmy salon partnerski w Londynie. Prowadzimy również rozmowy z około 15 osobami. Są to zarówno przedsiębiorcy, które są już zdecydowane uruchomić salon sukien i dysponują odpowiednimi środkami finansowymi, jak i osoby, które chciałyby rozpocząć z nami współpracę, ale liczą na finansowe wsparcie – tłumaczy Klaudia Kinas, specjalista ds. zarządzania marką Marietta Mariage.
Obserwacje rynku skłoniły właścicieli do wprowadzenia na rynek kolejnej marki – Peppi Mariage. Salony będą miały powierzchnię od 40 do 60 m2, będą więc mniejsze niż punkty Marietty mające ok. 80 m2. W Peppi Mariage znajdą się wyłącznie suknie ślubne, których cena detaliczna nie przekroczy 2 tys. zł. Nowy koncept będzie wymagał od inwestorów mniejszego kapitału na start.
- Mamy nadzieję, że już na początku kwietnia tego roku uda nam się zaprezentować gotową formułę. Wówczas rozpoczniemy poszukiwanie pierwszych partnerów Peppi Mariage. Liczymy, że do końca 2013 roku uda nam się uruchomić pod tym szyldem ok. 20 salonów – zapowiada Klaudia Kinas.
Przyszły partner Marietta Mariage musi samodzielnie znaleźć lokal, który sprosta wymogom sieci oraz dostosować go do obowiązujących standardów. Marietta Mariage nie pobiera od swoich partnerów opłat za przystąpienie oraz za funkcjonowanie w sieci. Koszt zakupu kolekcji kształtuje się na poziomie 50 tys. zł, ale wysokość inwestycji jest ustalana indywidualnie z każdym partnerem.
- Dla naszych przyszłych partnerów przygotowaliśmy pakiet „Łatwy start” zawierający niezbędne informacje ułatwiające stworzenie i prowadzenie salonu sukien ślubnych. Każdy salon otrzymuje również opiekuna, który doradza właścicielowi w zakresie handlu detalicznego oraz obsługi klienta – wymienia Klaudia Kinas.
(mak)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej