Ślub z franczyzą

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Pierwszy salon sukien ślubnych Marietta powstał w Gdyni 20 lat temu. Dziś zdecydowana większość salonów Marietta należy do partnerów firmy, którzy prowadzą 35 punktów w Polsce oraz 11 w całej Europie. W rękach założycieli sieci znajdują się dwa salony działające w Gdyni i Gdańsku.

- Niedawno uruchomiliśmy salon partnerski w Londynie. Prowadzimy również rozmowy z około 15 osobami. Są to zarówno przedsiębiorcy, które są już zdecydowane uruchomić salon sukien i dysponują odpowiednimi środkami finansowymi, jak i osoby, które chciałyby rozpocząć z nami współpracę, ale liczą na finansowe wsparcie – tłumaczy Klaudia Kinas, specjalista ds. zarządzania marką Marietta Mariage.

Obserwacje rynku skłoniły właścicieli do wprowadzenia na rynek kolejnej marki – Peppi Mariage. Salony będą miały powierzchnię od 40 do 60 m2, będą więc mniejsze niż punkty Marietty mające ok. 80 m2. W Peppi Mariage znajdą się wyłącznie suknie ślubne, których cena detaliczna nie przekroczy 2 tys. zł. Nowy koncept będzie wymagał od inwestorów mniejszego kapitału na start.

- Mamy nadzieję, że już na początku kwietnia tego roku uda nam się zaprezentować gotową formułę. Wówczas rozpoczniemy poszukiwanie pierwszych partnerów Peppi Mariage. Liczymy, że do końca 2013 roku uda nam się uruchomić pod tym szyldem ok. 20 salonów – zapowiada Klaudia Kinas.

Przyszły partner Marietta Mariage musi samodzielnie znaleźć lokal, który sprosta wymogom sieci oraz dostosować go do obowiązujących standardów. Marietta Mariage nie pobiera od swoich partnerów opłat za przystąpienie oraz za funkcjonowanie w sieci. Koszt zakupu kolekcji kształtuje się na poziomie 50 tys. zł, ale wysokość inwestycji jest ustalana indywidualnie z każdym partnerem.

- Dla naszych przyszłych partnerów przygotowaliśmy pakiet „Łatwy start” zawierający niezbędne informacje ułatwiające stworzenie i prowadzenie salonu sukien ślubnych. Każdy salon otrzymuje również opiekuna, który doradza właścicielowi w zakresie handlu detalicznego oraz obsługi klienta – wymienia Klaudia Kinas.

(mak)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €