Telepizza szuka przedsiębiorczych poznaniaków

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Priorytetem Telepizzy w rozwoju sieci jest właściwy dobór lokalizacji. – Analizujemy strukturę lokalnego rynku pod względem konkurencji oraz liczby potencjalnych klientów. Bardzo starannie dobieramy lokalizacje. Placówki powstają tylko w najbardziej rokujących miejscach – mówi Iwona Olbryś, dyrektor generalna Telepizza Polska.
Telepizza samodzielnie wybiera miejsca inwestycji. Sieć negocjuje ceny najmu oraz warunki korzystania z nowych powierzchni. Franczyzobiorcy zainteresowani konceptem biznesowym Telepizza mogą otworzyć pojedynczy lokal lub zainwestować w kilka pizzerii naraz.

W dniach 27–28 lutego Telepizza organizuje w stolicy Wielkopolski spotkanie informacyjne dla kandydatów na franczyzobiorców. Przedstawiciele firmy zaprezentują główne założenia związane z modelem biznesowym pizzerii oraz szczegóły dotyczące współpracy licencyjnej. - Spotkania odbędą się w restauracjach Telepizza. Dzięki temu potencjalni partnerzy poznają biznes „od kuchni”. Osoby zainteresowane współpracą zobaczą z bliska, na czym w praktyce polega prowadzenie restauracji: zarządzanie kucharzami, obsługą i stanem magazynowym – mówi Iwona Olbryś.

Wielkopolska wpisuje się w rozpoczętą w 2012 roku ogólnopolską strategię Telepizzy. Polega ona na restrukturyzacji i reorganizacji lokali w niektórych dużych miastach, do których zalicza się również Poznań. W 2012 roku Telepizza sprzedała ponad 6 mln sztuk pizzy, co oznacza kilkunastoprocentowy wzrost, oraz zrealizowała 3 mln zamówień telefonicznych.

(mk)

Author
Magdalena Kurda
doradca we franczyzie

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €