Ubiorą małe miasta
Właściciel marki Twoja Ubieralnia postawił na galerie handlowe w małych miastach.
Pod marką Twoja Ubieralnia działają butiki multibrandowe z różnorodną ofertą odzieży dla kobiet powyżej 30 roku życia.
Pierwszy sklep sieci powstał we wrześniu 2010 roku w Ciechanowie.
– Na początku sklep działał pod mało atrakcyjną sprzedażowo nazwą Hub-Pol. Sprzedawałem w nim płaszcze – wspomina Hubert Kabala. - Nie inwestowałem w merchandising ani promocję, a mimo to odzież zniknęła z wieszaków w rekordowym tempie. Poszerzyłem więc ofertę i zainwestowałem w kolejne butiki.
W chwili obecnej działają cztery własne Twoje Ubieralnie: w Ciechanowie, Mławie, Ostrołęce i w Grójcu oraz jeden butik franczyzowy – wszystkie w centrach miast i galeriach handlowych.
- Mamy konkurencyjną ofertę w porównaniu do dużych sieci odzieżowych, które nie są w stanie kompleksowo sprostać oczekiwaniom klientek, szczególnie w mniejszych miejscowościach - mówi właściciel marki. - Nasza oferta podoba się klientkom, o czym świadczą obroty. W rekordowym miesiącu sprzedaż w jednym z butików z metra kwadratowego osiągnęła 3,5 tys. zł brutto.
Wstępna opłata franczyzowa wynosi 17 tys. zł, opłata bieżąca – 1,7 tys. zł/miesięcznie. Na zatowarowanie sklepu trzeba przeznaczyć ok. 30 tys. zł. Właściciel marki pomaga w doborze towaru i pośredniczy w relacjach z kontrahentami, zapewnia m.in. pomoc w dopasowaniu właściwej oferty, szkolenia personelu z zakresu technik sprzedaży oraz wsparcie w bieżącej działalności.
- Pomagam partnerom w wyborze lokalizacji oraz w negocjacjach z centrami handlowymi. Sam projektuję sklepy, witryny, zajmuję się merchandisingiem. Jestem w stanie przygotować 40-metrowy lokal - mam tu na myśli profesjonalne oświetlenie, umeblowanie, konstrukcje wystawowe, profesjonalne manekiny, kaseton świetlny – za 10-15 tys. zł. Jak? Wszystkie prace zlecam lokalnym mikroprzedsiębiorcom, którzy oferują konkurencyjne ceny. Nie zarabiamy na naszych partnerach w tym zakresie - dodaje Hubert Kabala.
(awh)
ZOBACZ W KATALOGU
4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową
Blue Shadow
Sklepy z odzieżą damską
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Cipo&Baxx
Sklepy z odzieżą casual
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Greenpoint
Sklepy z odzieżą casual
Molton
Sklepy z odzieżą damską
Moodo
Sklepy z odzieżą damską
Pako Jeans
Sklepy z odzieżą męską
Reporter Young
Sklepy z odzieżą młodzieżową
Top Secret
Sklepy z odzieżą damską
Wyróżnione franczyzy
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Żabka
Sklepy typu convenience
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Nest Bank
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
Inne koncepty z branży moda
4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową
Blue Shadow
Sklepy z odzieżą damską
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Cipo&Baxx
Sklepy z odzieżą casual
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Greenpoint
Sklepy z odzieżą casual
Molton
Sklepy z odzieżą damską
Moodo
Sklepy z odzieżą damską
Pako Jeans
Sklepy z odzieżą męską
Reporter Young
Sklepy z odzieżą młodzieżową
Top Secret
Sklepy z odzieżą damską
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


