Ubiorą małe miasta

Właściciel marki Twoja Ubieralnia postawił na galerie handlowe w małych miastach.
Pod marką Twoja Ubieralnia działają butiki multibrandowe z różnorodną ofertą odzieży dla kobiet powyżej 30 roku życia.
Pierwszy sklep sieci powstał we wrześniu 2010 roku w Ciechanowie.
– Na początku sklep działał pod mało atrakcyjną sprzedażowo nazwą Hub-Pol. Sprzedawałem w nim płaszcze – wspomina Hubert Kabala. - Nie inwestowałem w merchandising ani promocję, a mimo to odzież zniknęła z wieszaków w rekordowym tempie. Poszerzyłem więc ofertę i zainwestowałem w kolejne butiki.
W chwili obecnej działają cztery własne Twoje Ubieralnie: w Ciechanowie, Mławie, Ostrołęce i w Grójcu oraz jeden butik franczyzowy – wszystkie w centrach miast i galeriach handlowych.
- Mamy konkurencyjną ofertę w porównaniu do dużych sieci odzieżowych, które nie są w stanie kompleksowo sprostać oczekiwaniom klientek, szczególnie w mniejszych miejscowościach - mówi właściciel marki. - Nasza oferta podoba się klientkom, o czym świadczą obroty. W rekordowym miesiącu sprzedaż w jednym z butików z metra kwadratowego osiągnęła 3,5 tys. zł brutto.
Wstępna opłata franczyzowa wynosi 17 tys. zł, opłata bieżąca – 1,7 tys. zł/miesięcznie. Na zatowarowanie sklepu trzeba przeznaczyć ok. 30 tys. zł. Właściciel marki pomaga w doborze towaru i pośredniczy w relacjach z kontrahentami, zapewnia m.in. pomoc w dopasowaniu właściwej oferty, szkolenia personelu z zakresu technik sprzedaży oraz wsparcie w bieżącej działalności.
- Pomagam partnerom w wyborze lokalizacji oraz w negocjacjach z centrami handlowymi. Sam projektuję sklepy, witryny, zajmuję się merchandisingiem. Jestem w stanie przygotować 40-metrowy lokal - mam tu na myśli profesjonalne oświetlenie, umeblowanie, konstrukcje wystawowe, profesjonalne manekiny, kaseton świetlny – za 10-15 tys. zł. Jak? Wszystkie prace zlecam lokalnym mikroprzedsiębiorcom, którzy oferują konkurencyjne ceny. Nie zarabiamy na naszych partnerach w tym zakresie - dodaje Hubert Kabala.
(awh)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej