Express do Gdańska
Carrefour otworzył w stolicy Pomorza swoje dwa pierwsze franczyzowe supermarkety w formacie express.
Carrefour otwiera sklepy spożywcze w ponad 30 krajach świata w kilku formatach: hipermarkety, supermarkety, sklepy dyskontowe i sklepy osiedlowe. W Polsce Carrefour rozwija dwa koncepty sklepów franczyzowych. Pierwszy z nich to Carrefour Express Mini Market z zielonym logo – sklepy o powierzchni od 100 do 500 m2, zlokalizowane w dużych, średnich i małych miastach oraz na terenach wiejskich. Drugim formatem jest Carrefour Express Convenience z pomarańczowym logo – sklepy samoobsługowe, przeznaczone do lokalizacji typowo miejskich. Ich powierzchnia sprzedaży wynosi do 100 m2. Sklepy te oferują dodatkowe usługi, w tym ksero, opłacenie rachunków czy doładowanie telefonu.
Na partnerski model współpracy zdecydowali się właściciele dwóch pierwszych sklepów Carrefour Express w Gdańsku, które otwarto w ostatnim dniu lutego. Placówki znajdują się przy ulicy Piastowskiej i Osiedlowej i otwarte są przez siedem dni w tygodniu. W obu sklepach dostępne są produkty marki Carrefour, które do tej pory na terenie Gdańska można było kupić wyłącznie w super i hipermarketach. Obaj partnerzy franczyzowi mają wieloletnie doświadczenie w handlu spożywczym. Przed rozpoczęciem współpracy z Carrefour prowadzili już sklepy, a 28 lutego zawiesili na nich logo logo Carrefour Express.
Francois Vincent, dyrektor ds. franczyzy Carrefour Polska, zwrócił uwagę, że region pomorski ma ogromny potencjał. Potwierdzeniem tego są dane Regionalnej Izby Gospodarczej Pomorza, zgodnie z którymi województwo pomorskie zajmuje 3. miejsce w kraju pod względem liczby MŚP na tysiąc mieszkańców.
- W modelu Carrefour zapewniamy partnerowi narzędzia do bieżącej analizy wyników sprzedaży oraz pomoc doświadczonych specjalistów, którzy służą radą na każdym etapie rozwoju biznesu – mówi Francois Vincent.
(dw)
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Żabka
Sklepy typu convenience
Nest Bank
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
Inne koncepty z branży art. spożywcze i FMCG
Al.Capone
Sklepy z alkoholem
Ale Animale Polskie Sklepy Zoologiczne
Sklepy zoologiczne
Auchan
Sklepy spożywcze
Candy Pop
Sklepy ze słodyczami i przekąskami
Chorten
Sklepy spożywcze
Czas na Herbatę
Sklepy z herbatą i akcesoriami
Delikatesy Centrum
Supermarkety spożywcze
Duży Ben Market Alkoholowy
Sklepy z alkoholem
Husse
Karma i produkty dla psów i kotów
Intermarché (Grupa Muszkieterów)
Supermarkety spożywcze
Mistrz Piekarz
Przyczepy z pieczywem
Oskroba
Sklepy piekarnicze
Pierrot Woda Źródlana
Dystrybucja wody i napojów
Piko24
Sklepy autonomiczne
Polska Sieć Handlowa Lewiatan
Sklepy spożywcze
Stokrotka
Supermarkety spożywcze
Unikat Woda i Napoje
Dystrybucja wody i napojów
Żabka
Sklepy typu convenience
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


