Muszkieterowie znów otwierają

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Inwestorzy zainteresowani otwarciem własnego supermarketu spożywczego Intermarche lub Bricomarche z branży „dom i ogród”, będą mieli szanse poznać szczegóły współpracy franczyzowej na spotkaniach w Gdańsku 19 marca i Ostrołęce 20 marca. Grupa Muszkieterów zaprasza przedsiębiorców z Pomorza, Kujaw, Warmii i Mazur. W spotkaniach wezmą udział również inni franczyzobiorcy Intermarché i Bricomarché, którzy przedstawią swoje doświadczenia związane z otwarciem i zarządzaniem supermarketem. W tej chwili w Polsce działa 270 sklepów pod obiema markami.

Inwestycja w supermarket Intermarché i Bricomarché wymaga 400 tys. zł wkładu własnego. Jednak kwota ta nie jest opłatą licencyjną na rzecz franczyzodawcy, tylko wkładem do własnej spółki, która zarządza supermarketem. W trakcie współpracy franczyzobiorca otrzymuje szeroką pomoc w prowadzeniu biznesu – logistyczną, merchandisingową i marketingową. Po dwóch latach działalności franczyzobiorca może zostać udziałowcem międzynarodowej Grupy Muszkieterów i zyskuje prawo do otwarcia kolejnego sklepu.

- Każdy franczyzobiorca Grupy Muszkieterów wypełnia podwójną funkcję kierowniczą: z jednej strony jest szefem spółki, którą sam stworzył, z drugiej – pełni funkcję zarządczą w ramach Grupy. Dzięki temu ma dwie równoległe drogi kariery; jako właściciel sklepu Intermarché i Bricomarché oraz członek międzynarodowej firmy. To jedyny tego typu model franczyzowy w Polsce – mówi Marek Feruga, prezes zarządu Grupy Muszkieterów w Polsce, franczyzobiorca dwóch sklepów Intermarché.

(mk)

Author
Arkadiusz Słodkowski
ekspert, członek zarządu Polskiej Organizacji Franczyzodawców

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €