Franczyza po raz pierwszy
Change otwiera w kwietniu pierwszy franczyzowy sklep z bielizną.
Bieliznę Change można kupić w 11 krajach Europy, Ameryki Północnej oraz Bliskiego Wschodu. Na całym świecie firma prowadzi ponad 160 sklepów i jest to największy skandynawski producent bielizny. W Polsce marka Change pojawiła się niespełna półtora roku temu, a dziś jej produkty dostępne są w dwóch sklepach własnych oraz u 15 partnerów sieci.
- W kwietniu otwieramy nasz pierwszy sklep franczyzowy, który mieści się w Galerii Zabrze. Jeszcze w marcu ruszy również sprzedaż produktów Change w internetowym sklepie odzieżowym answer.com – mówi Tariq Al-Sakkaf. - Naszym głównym terenem działania na rok 2013 będzie zachód i południe Polski. Liczymy na dynamiczny rozwój zwłaszcza na Śląsku. Liczba sklepów zależy od wielu czynników, przede wszystkim jednak od dostępności atrakcyjnych lokalizacji w najlepszych galeriach handlowych.
Optymalna wielkość sklepu z bielizną Change to 50-80 m2. Kwota inwestycji rozpoczyna się od 60-70 tys. zł dla najmniejszych lokali. Na przystosowanie sklepu do wymagań sieci trzeba przeznaczyć co najmniej 5 tys. zł. Firma nie pobiera opłaty za przystąpienie do sieci, ani opłat miesięcznych, składka na fundusz marketingowy to 2,5 proc. obrotu.
Franczyzobiorcy mogą liczyć na wsparcie w procesie przygotowania sklepu do otwarcia oraz podczas działania w sieci. Firma pomaga również w zakupie wyposażenia sklepu w atrakcyjnych cenach. Personel przechodzi szkolenia z brafittingu (dopasowanie biustonosza pod kątem odpowiedniego rozmiaru, fasonu, potrzeb i oczekiwań klientki) oraz zasad skutecznej sprzedaży.
(mak)
ZOBACZ W KATALOGU
4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową
Blue Shadow
Sklepy z odzieżą damską
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Cipo&Baxx
Sklepy z odzieżą casual
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Greenpoint
Sklepy z odzieżą casual
Molton
Sklepy z odzieżą damską
Moodo
Sklepy z odzieżą damską
Pako Jeans
Sklepy z odzieżą męską
Reporter Young
Sklepy z odzieżą młodzieżową
Top Secret
Sklepy z odzieżą damską
Wyróżnione franczyzy
Żabka
Sklepy typu convenience
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Nest Bank
Placówki bankowe
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
So Coffee
Kawiarnie
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
Inne koncepty z branży moda
4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową
Blue Shadow
Sklepy z odzieżą damską
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Cipo&Baxx
Sklepy z odzieżą casual
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Greenpoint
Sklepy z odzieżą casual
Molton
Sklepy z odzieżą damską
Moodo
Sklepy z odzieżą damską
Pako Jeans
Sklepy z odzieżą męską
Reporter Young
Sklepy z odzieżą młodzieżową
Top Secret
Sklepy z odzieżą damską
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


