Nowe opakowania, nowy wystrój

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Firma Stenders zajmuje się produkcją i sprzedażą kosmetyków. Sieć jest obecna w 22 krajach, gdzie działają łącznie 222 sklepy. W Polsce pod logo Stenders funkcjonuje siedem sklepów własnych: w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Poznaniu i Katowicach. Marka ma również pierwszego franczyzobiorcę, który prowadzi sklep w Szczecinie.

- Miniony rok był dobry dla naszej sieci, zarówno w Polsce, jak i na świecie. W porównaniu z wynikami za 2011 obroty firmy wzrosły o 24 proc. w 2012 roku i wyniosły 6,5 mln euro. Największy wzrost zaobserwowaliśmy na najważniejszych rynkach – w Chinach, Rosji i na Łotwie – podsumowuje Ewa Wolańska, Country Manager Stenders Europe.

W Polsce rok 2012 upłynął pod znakiem wdrażania nowego wizerunku marki – Stenders Gardener of Feelings.
- To był czas wytężonej pracy, której widocznym efektem są m.in. dwa sklepy Stenders przygotowane zgodnie z nowymi wytycznymi. Wyrazem naszej nowej komunikacji są także opakowania oferowanych produktów. Odświeżony design pojawił się zarówno w naszych sklepach detalicznych, sklepie internetowym, jak i w ofercie przygotowanej z myślą o salonach SPA – mówi Wolańska.

Na razie klienci mogą zobaczyć efekt pracy w Warszawie – m.in. w CH Arkadia. firma pracuje też nad wprowadzeniem zmian w kolejnych punktach. Remont zaplanowany jest w poznańskim Starym Browarze. Podobnie, jak w roku ubiegłym, priorytetem dla firmy jest optymalizacja wyników w obecnych sklepach.

Przyszły franczyzobiorca przede wszystkim musi mieć odpowiedni lokal w galerii handlowej. Optymalna powierzchnia dla sklepu Stenders to 35 m2, ale koncept może być dostosowany również do 20-50m2. Wysokość inwestycji zależna jest również od wyboru centrum handlowego – inna w przypadku nowo otwieranych galerii, inna w przypadku starszych.

(mak)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €