Polskie Składy Budowlane zamierzają wejść w detal
200 sklepów będzie kosztować dystrybutora do 400 mln zł
Grupa Polskie Składy Budowlane zamierza mocno wejść w handel detaliczny i uruchomi 200 sklepów typu „Zrób to sam” – podaje Puls Biznesu.
Nowe sklepy zaoferują klientom indywidualnym i firmom ponad 50 tys. wyrobów z branży. Będą to obiekty samoobsługowe, o identycznej architekturze, liczące po 1,1 tys. m2 oraz zatrudniające po 12-15 osób.
PSB, które do tej pory zajmowały się sprzedażą hurtową materiałów budowlanych, zrzeszają 220 firm (które są jednocześnie akcjonariuszami PSB) – hurtowni materiałów budowlanych, dysponujących 450 składami. Łączny obrót tych firm szacowany jest na 2,5 mld zł, co daje 14-15 proc. udział w rynku materiałów budowlanych.
Więcej: Paweł Mazur, Puls Biznesu, 26 marca 2002Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej