Odido dobija do 2 tysięcy

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Sieć Odido, rozwijana przez Makro Cash & Carry Polska, działa na rynku od dwóch lat. W tym czasie uruchomiła 1,8 tys. sklepów, z czego 130 przybyło w tym roku. Ostatnie otwarcie miało miejsce w Łodzi. Jej właściciel, Wojciech Michalak, prowadzi już trzy punkty Odido. Do placówek wprowadza własne rozwiązania – w łódzkim punkcie są to kącik kawowy i stoisko z hot-dogami.

Do Odido mogą przystąpić właściciele sklepów spożywczych na terenie całej Polski, którzy chcą skorzystać z dostępu do kompleksowego pakietu doradczego Makro, a przy tym pragną zachować niezależność. Detaliści mają do swojej dyspozycji nie tylko usługi, takie jak szkolenia, doradztwo przy doborze asortymentu, rabaty na zaopatrzenie w Makro, dostęp do tańszych źródeł energii, ale także szerokie wsparcie marketingowe – reklamy telewizyjne i prasowe, bezpłatne gazetki promocyjne oraz wsparcie przy otwarciu placówki. W 2012 roku uruchomiony został również system dostaw do sklepów sieci Odido, który jest systematycznie rozwijany.

Pod koniec ubiegłego roku na czele grupy Makro w Polsce stanął David Boner, który zastąpił na tym stanowisku Sylweriusza Farugę. Zdaniem nowego prezesa grupy rok 2013 upłynie pod znakiem wzrostów w spożywczych sieciach franczyzowych. Trend ma dotyczyć również marki Odido, która ma ambicje, by gonić rynkowego lidera – należącą do Eurocashu sieci abc, liczącą obecnie ponad 5,3 tys. sklepów.

(gum)

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €