Reklama między piętrami

Liftboards celuje w windy w całej Polsce. Powierzchni reklamowej wystarczy dla wszystkich partnerów.
Głogów, Olsztyn, Legnica - to miasta, które ma obecnie na celowniku franczyzodawca sieci Liftboards. Jej partnerzy sprzedają powierzchnię reklamową w windach – miejscach, przez które codziennie przewijają się setki tysięcy Polaków.
- To lokalizacje bardzo intratne i nie wymagające dużych nakładów inwestycyjnych – mówi Michał Błauciak, dyrektor ds. rozwoju sieci Liftboards. - Chcemy też rozwijać sieć w Warszawie, Krakowie i Poznaniu, gdzie również szukamy partnerów dla już działających tam franczyzobiorców. Partnerzy mają możliwość wzajemnej współpracy w ramach pośrednictwa w sprzedaży powierzchni reklamowej.
Rozwój sieci wspiera agencja reklamowa Progres Media, należąca do spółki WTG, franczyzodawcy systemu Liftboards.
- Niedawno agencja rozszerzyła zakres swoich usług o działalność domu mediowego i kompleksową obsługę kampanii reklamowych, co oczywiście przekłada się na sprzedaż powierzchni reklamowej w windach – mówi Błauciak.
Na początku roku sieć przystąpiła do Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej, prywatnej organizacji reprezentującej interesy reklamodawców przede wszystkim wobec organów państwowych i samorządowych.
Inwestycja we własny biznes spod znaku Liftboards wymaga inwestycji rzędu 8 tys. zł. Franczyzodawca szacuje, że po zakupie licencji na ok. 80 wind można liczyć na sprzedaż na poziomie 10 tys. zł, z czego około połowa pokrywa koszty prowadzenia działalności.
(gum)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej