Koncept na odżywkach

O nowych otwarciach i własnej produkcji suplementów opowiada Michał Wasilewski, franczyzodawca sieci sklepów Triceps.pl.
Ubiegły rok obfitował w ważne wydarzenia dla spółki. Udało się m.in wejść na giełdę New Connect. Czy to posunięcie przełożyło się na popularność marki i zdolność do pozyskiwania franczyzobiorców?
Status spółki giełdowej pozytywnie wpłynął na kontakty z innymi firmami. Umocniliśmy naszą wiarygodność i rozpoznawalność. Wyszliśmy z niszy jaką jest branża suplementów dla sportowców i staliśmy się firmą, która łączy możliwość prowadzenia biznesu w oparciu o dynamicznie rozwijający się rynek.
Jak przebiega obecnie rozwój sieci?
Rozwijamy się otwierając punkty w największych miastach. Ostatnio otworzyliśmy lokale franczyzowe w Poznaniu oraz Warszawie. Rynek rozwija się bardzo dobrze również w mniejszych miejscowościach, ponieważ dostęp do profesjonalnych klubów sportowych jest praktycznie wszędzie. Dzięki temu coraz więcej osób za priorytet uważa zdrowe odżywianie i dbanie o sylwetkę. Niedawno uruchomiliśmy sklepy w takich miastach jak Kielce, Wałbrzych, Zielona Góra oraz Lubin. Obecnie prowadzimy rozmowy z kilkoma potencjalnymi partnerami franczyzowymi.
Na stronach informacyjnych Triceps.pl można przeczytać, że spółka rozpoczyna własną produkcję suplementów diety. Jak wygląda perspektywa rozwoju w tym obszarze?
W połowie stycznia tego roku powołaliśmy do życia nową markę – 7Nutrition. Wspólnie z kilkoma firmami farmaceutycznymi pracujemy nad nową, kompleksową linią suplementów i odżywek dla sportowców. Jest to nasz najważniejszy i największy projekt od powstania Triceps.pl. Jestem przekonany, że daje to nieograniczone pole do rozwoju spółki. Mamy już wstępne umowy na dostawy suplementów do największych odbiorców tego typu produktów w kraju, a ogólne zainteresowanie marką wśród ćwiczących jest bardzo duże jak na projekt na tym etapie rozwoju. Pierwsze produkty powinny trafić do sklepów już w kwietniu, a do końca 2013 będzie tych produktów co najmniej 15. Własna sieć sklepów i rozwinięty kanał sprzedaży internetowej zdecydowanie przyczynią się do powodzenia nowego projektu.
A co z innym projektem zapowiadanym przez Triceps.pl – siecią siłowni Burneika Sports Gym, której patronować miał popularny kulturysta, Robert Burneika - „Hardkorowy Koksu”? Tymczasowo wyszliśmy z tego projektu, nie mamy na razie odpowiedniego inwestora.
(gum)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej