Z Greenpointu do małych miast

Sklepy Greenpoint będą powstawały w miastach liczących co najmniej 40 tys. mieszkańców.
Oferta sklepów Greenpoint skierowana jest do kobiet pomiędzy 25 a 40 rokiem życia. Za projekty ubrań oraz ich dystrybucję odpowiada firma Fandango, która działa na rynku od blisko 25 lat, jednak marka Greenpoint jest zdecydowanie młodsza i jest obecna na rynku od 2002 roku. Rozwój marki na przestrzeni 11 lat doprowadził do tego że na dzień dzisiejszy pod szyldem Greenpoint w całym kraju działają już 71 sklepów. Ostatnio sieć powiększyła się o sklep franczyzowy w Kozienicach, który został otwarty w marcu tego roku. Pod koniec ubiegłego roku Greenpoint uruchomił kolejny kanał dystrybucji – sprzedaż online.
- W rękach franczyzobiorców znajduje się 20 sklepów Greenpoint, chcielibyśmy jednak aby ich liczba systematycznie rosła. Mamy jednak świadomość tego, że cała branża odzieżowa cierpi z powodu spadku sprzedaży, rosnących kosztów oraz pogarszających się nastrojów konsumenckich. Ta sytuacja wymaga od nas rozważnego i przemyślanego rozwoju marki oraz zapewnienia franczyzobiorcom jak najlepiej przemyślanego konceptu, który pozwoli im wykorzystać czas spowolnienia na rozwój własnego biznesu – mówi Andrzej Dramski, dyrektor zarządzający sieci Greenpoint.
Fandango poszukuje partnerów w miastach liczących przynajmniej 40 tys. mieszkańców. Sklep powinien znajdować się w centrum handlowym albo przy głównej ulicy handlowej. Oczywiście przy wyborze lokalizacji franczyzobiorca może liczyć na pomoc ze strony firmy. Koszt uruchomienia sklepu z odzieżą Greenpoint jest szacowany indywidualnie dla każdego punktu. Firma nie pobiera opłat za przystąpienie do sieci, ani za funkcjonowanie w niej.
Franczyzobiorca otrzymuje pomoc w wyborze odpowiedniej lokalizacji i dostosowaniu jej do wymogów sieci . Firma Fandango zapewnia również szkolenia z zasad obsługi klienta oraz pełną opieką visual merchandisingu.
(mak)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej