Franczyza na wieszaku

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Butik to sieć sklepów z odzieżą dla nastolatek i młodych kobiet. Obecnie pod różowym logo sieci działa 151 salonów, z których przytłaczającą większość, bo aż 140, prowadzą franczyzobiorcy. To właśnie w tym kierunku firma zamierza iść również w tym roku.

- Od początku 2013 roku nasza sieć sprzedaży powiększyła się o cztery nowe sklepy. W planach mamy otwarcie kolejnych 20, które powstaną w największych polskich miastach, takich jak Poznań, Wrocław, Kraków i Szczecin. Interesują nas  lokalizacje w najlepszych centrach  handlowych, cieszących się dużym zainteresowaniem klientów – wymienia Agnieszka Falińska, kierownik ds. rozwoju sieci Butik.- Nasza dynamika  otwarć opiera się na zachowaniu ostrożności, dlatego zanim zdecydujemy się na uruchomienie sklepu odbywa się wiele badań potencjału danego miejsca.

- Zdarza się, że franczyzobiorca posiada własny lokal, wówczas sprawdzamy jego potencjał, jednak najczęściej to my proponujemy lokalizację, która według nas zapewni franczyzobiorcy sukces – tłumaczy Falińska.

Jednym z głównych zadań franczyzobiorcy jest nadzór oraz motywowanie personelu. Kwestie zatowarowania, marketingu, szkoleń, czy imprez promocyjnych są przygotowywane na szczeblu centralnym.

(mak)

Partner promotion – discover more
Sponsored • Example Partner

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €