Kawa, pizza, lunch i ciastko

Kami rozwija cztery marki gastronomiczne. Franczyzobiorcy będą potrzebni, gdy lokale zaczną powstawać poza Śląskiem.
Kawiarnie Coffee Station, restauracje samoobsługowe Lunch Station, lodziarnie Sweet Station i pizzerie Da Italia – tak przedstawia się gastronomiczne portfolio marek firmy Kami, prowadzonej przez Mirosława Karolika. Koncepty liczą łącznie 15 placówek. Wszystkie są zlokalizowane w aglomeracji śląskiej i wszystkie działają jako lokale własne. Do końca roku ma ich być łącznie 20.
- Pozyskiwanie franczyzobiorców to nie jest nasz priorytet. Zależy nam na rozwoju, będziemy skrupulatnie selekcjonować kandydatów na partnerów. Franczyzowa współpraca wymaga maksymalnego zaangażowania i profesjonalizmu z obu stron, inaczej może zaszkodzić zarówno dawcy, jak i biorcy licencji – mówi Karolik.
Przyznaje jednocześnie, że wyjście któregokolwiek z konceptów Kami poza aglomerację śląską jest zależne od znalezienia odpowiednich kandydatów.
- Gastronomia to biznes, w którym bardzo trudno samodzielnie prowadzić ekspansję na nowe rynki. Jeśli któryś z konceptów pojawi się poza Śląskiem, to będzie to dziełem franczyzobiorcy – zastrzega Karolik.
Wysokość inwestycji we własny biznes w ramach sieci należących do Kami zależy od marki, którą wybierzemy. Najmniejszych kwot wymagają Da Italia i Sweet Station – do 150 tys. zł. W przypadku Lunch Station dysponować musimy od 150 do 200 tys. zł. Najdroższy jest koncept kawiarni Coffe Station – tu inwestycja mieści się w kwocie od 200 do 250 tys. zł.
- W każdym przypadku opłata wstępna wyniesie 1 tys. zł netto. Nie chcemy obciążać franczyzobiorców wysokimi kosztami wejścia, zależy nam przede wszystkim na rozwoju sieci – mówi Karolik.
Jego zdaniem minione miesiące roku 2013 nie rozpieszcza przedsiębiorców z branży gastronomicznej.
- Rok zaczął się fatalnie, ale myślę, że w drugiej połowie można spodziewać się lepszej koniunktury. Wydaje mi się, że w mediach za dużo mówi się o kryzysie i nadejściu trudnych czasów, co powoduje, że Polacy oszczędzają na potęgę i wstrzymują się od konsumpcji – uważa przedsiębiorca.
(gum)
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Featured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...