Jasna strona franczyzy

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Firma A-T z Krotoszyna istnieje na rynku od blisko 25 lat. W jej ofercie znajdują się głównie artykuły elektryczne i oświetleniowe. Obok tradycyjnych sklepów, których na koniec ubiegłego roku było 62, A-T prowadzi również 26 hurtowni elektrycznych oraz dwa ekskluzywne salony oświetleniowe Fabryka Światła. Oprócz tego artykuły A-T sprzedaje zespół 160 przedstawicieli handlowych działających na terenie całego raju. W ubiegłym roku sieć powiększyła się o 10 nowych sklepów, które zostały otwarte m.in. w Makowie Mazowieckim, Płocku, Gdyni, Warszawie i Polkowicach

- W tym roku chcielibyśmy otworzyć ok. 10-15 nowych sklepów w miastach mających od 30 do 80 tys. mieszkańców. Równocześnie poszukujemy inwestora, który pomoże nam zwiększyć tempo otwarć do ok. 40 rocznie, tak aby nasza sieć mogła osiągnąć docelowy pułap 250 sklepów – prognozuje Paweł Jarmużek, prezes zarządu spółki A-T. - Zakończyły się inwestycje związane z EURO 2012, dlatego wiele firm z branży elektrycznej na pewno już odczuwa bądź odczuje tego skutek. Natomiast A-T dzięki dywersyfikacji oraz detalicznej sprzedaży artykułów elektryczno-oświetleniowych, która wyróżnia nas na tle konkurencji, radzi sobie bardzo dobrze i od początku istnienia generuje wzrost przychodów ze sprzedaży.

Obecnie A-T pracuje nad wdrażaniem nowego systemu informatycznego, który pozwoli zintegrować wszystkie obszary działalności spółki. Zgodnie z przyjętym harmonogramem system powinien zacząć działać w połowie przyszłego roku. Firma prowadzi również szeroko zakrojone działania marketingowe. Jednym z nich był program lojalnościowy dla klientów, w którym mogli wygrać wycieczkę do USA, a w tym roku mogą polecieć do Meksyku.

A-T nie pobiera od swoich franczyzobiorców żadnych opłat za przystąpienie oraz funkcjonowanie w sieci. Na remont i dostosowanie placówki do wymogów sieci partner musi przeznaczyć ok. 50 tys. zł. Otwierany sklep może zostać zatowarowany ze środków A-T, wartość zatowarowania to 300-800 tys. zł. Lokal powinien mieć 200-400 m2, a w jego bezpośrednim sąsiedztwie musi znajdować się parking.

- Zapewniamy naszym partnerom działania promocyjne i reklamowe, za które nie ponoszą żadnych opłat. Franczyzobiorcy otrzymują od nas wyposażenie sklepu, wraz ze sprzętem komputerowym i oprogramowaniem oraz materiały wizerunkowe. Zapewniamy również szkolenia dla właściciela sklepu i jego pracowników, pomoc w windykacji, doradztwo działu prawnego, kadrowo-księgowego i obsługę bankową – wymienia Paweł Jamrużek.

(mak)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €