Biżuteria na trzy sposoby
Ada Plus rozwija sieć salonów jubilerskich, wysp oraz stoisk. Teraz dla firmy najważniejsze są pełnowymiarowe salony Ada Plus Premium.
Srebrna biżuteria Ada Plus była dotychczas dostępna głównie na niewielkich stoiskach, które były uzupełnieniem innej działalności gospodarczej. Obecnie w całym kraju działa ponad tysiąc stoisk sprzedających srebrną i złotą biżuterię Ada Plus. W ubiegłym roku oferta współpracy z firmą została poszerzona o pełnowymiarowe sklepy działające pod szyldem Ada Plus Premium. Równolegle rozwijana jest również trzecia forma współpracy – wyspy handlowe z biżuterią Ada Plus.
- Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami naszym tegorocznym priorytetem jest rozwój sieci franczyzowej Ada Plus Premium. Chcemy wykorzystać potencjał, jaki drzemie w naszym segmencie cenowym. Zależy nam na rozsądnym rozwoju sieci, który będzie z naszej strony poparty działaniami związanymi z umocnieniem pozycji na rynku i wzmocnieniem rozpoznawalności marki – zapowiada Dorota Brzozowiec, kierownik ds. rozwoju Ada Plus.
Pierwszy sklep Premium został otwarty w Bydgoszczy. Niebawem dołączy do niego placówka w Toruniu, a w ślad za nią zostaną otwarte sklepy w Warszawie i Łodzi. Firma poszukuje partnerów w całym kraju, w miastach liczących przynajmniej 15 tys. mieszkańców.
- Ze względu na większe wymagania rynku zdecydowaliśmy się brać udział w kosztach inwestycji związanej z uruchomieniem sklepu Ada Plus Premium, aby okres zwrotu był jak najkrótszy. Udzielamy wsparcia finansowego w inwestycji finansując m.in. kompletny system meblowy – mówi Dorota Brzozowiec.
Sklepy Ada Plus Premium powinny mieć co najmniej 25-30 m2. Najlepsza lokalizacja to centrum handlowe lub główna ulica miasta. Przystąpienie do sieci nie wiąże się z żadnymi opłatami. Franczyzobiorca musi zadbać o dostosowanie salonu do wymagań sieci oraz zaopatrzyć się w towar. Ada Plus zapewnia swoim partnerom meble i elementy wizualne, umożliwia im również uzyskanie dofinansowania. Na inwestycję w salon Ada Plus Premium trzeba przeznaczyć od 100 tys. zł, wyspa handlowa to wydatek od 50 tys. zł.
(mak)
Wyróżnione franczyzy
Nest Bank
Placówki bankowe
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Żabka
Sklepy typu convenience
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Santander
Placówki bankowe
So Coffee
Kawiarnie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Inne koncepty z branży kosmetyki, biżuteria, upominki
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...

