Bricomarché czuje wiosnę

W supermarketach sieci asortyment został poszerzony o nowe rośliny i akcesoria ogrodnicze.
Obecnie pod logo Bricomarché funkcjonuje w Polsce 89 supermarketów. Sieć obecna jest w 14 województwach. Systematyczne otwarcia nowych placówek wkrótce zapewnią jej obecność w całym kraju. – Wartość rynku „dom i ogród” w Polsce wynosi ok. 38 mld zł. Z czego handel sieciowy obejmuje prawie 40 proc. Aktualnie Bricomarché ma prawie 5,5 proc. udział w rynku DIY ("do it yourself" - przyp. red.) i jest pod względem liczby placówek drugą siecią z branży „dom i ogród” w Polsce. Te dane wskazują jaki jest potencjał rynku i możliwości rozwoju – mówi Marian Słomiak, pełnomocnik zarządu ITM Polska.
W 2013 roku Grupa Muszkieterów chce jeszcze bardziej umocnić pozycję Bricomarché w Polsce. Plany zakładają 17 otwarć supermarketów do końca roku. Trzy placówki już funkcjonują – w Barlinku, Nisku i w Tomaszowie Lubelskim, natomiast trzy kolejne są w trakcie realizacji. Nowe sklepy zostaną uruchomione za ok. pół roku w Kętrzynie, Przeworsku i w Ząbkowicach Śląskich.
Nowością w sieci jest zmiana aranżacji supermarketów Bricomarché, lepiej dopasowana do potrzeb klientów, którzy w sklepach „dom i ogród” robią zakupy z dwóch powodów – dla przyjemności (ogród, dekoracja wnętrz) lub z konieczności (budowlanka, majsterkowanie). Nowe supermarkety Bricomarché są większe, a najnowszy koncept posiada zadaszone powierzchnie dedykowane dla działu budowlanego i ogrodu. Powiększony został również zewnętrzny plac z roślinami i artykułami plenerowymi.
Aktualnie całkowita powierzchnia supermarketu Bricomarché wraz z zewnętrzną powierzchnią użytkową wynosi ok. 5 tys. m2. W asortymencie Bricomarché znajduje się ponad 20 tys. produktów. Sklepy oferują również dodatkowo usługi cięcia drewna, transport oraz realizację indywidualnych zamówień.
Koszt inwestycji w franczyzowy supermarket Bricomarché wynosi 400 tys. zł. Wkład inwestycyjny nie jest opłatą licencyjną na rzecz centrali, tylko wkładem do własnej spółki, która będzie zarządzać supermarketem. Takie same zasady inwestycji obowiązują w przypadku inwestycji w supermarket spożywczy Intermarché. Grupa Muszkieterów gwarantuje kandydatom na franczyzobiorców odbycie półrocznego szkolenia, które w pełni przygotuje ich do prowadzenia supermarketu.
(mk)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej