Laptop gratis

Osoby, które podpiszą umowę z firmą szkoleniową Hutchinson Institute do końca kwietnia, otrzymają voucher na sprzęt komputerowy.
Hutchinson Institute prowadzi szkolenia językowe dla korporacji, firm i instytucji. Franczyzobiorca może współpracować z centralą w oparciu o jeden z dwóch modeli: Independent (partner pozyskuje klientów i sam prowadzi dla nich szkolenia) i Manager (zajmuje się tylko pozyskiwaniem klientów, nie prowadzi zajęć, szkolenia prowadzą współpracujący z nim lektorzy). Partnerzy firmy prowadzą szkolenia w siedzibie klienta, dlatego nie muszą posiadać typowego biura, co znacznie obniża koszty prowadzenia działalności. Powinien natomiast posiadać samochód, na którym będzie można umieścić logo franczyzodawcy. Istotne jest również wykształcenie wyższe (preferowana filologia angielska) oraz udział w trwającym 3 lub dni szkoleniu w siedzibie centrali. W trakcie współpracy franczyzobiorca będzie zobowiązany odprowadzać opłatę bieżącą w wysokości 10 proc. (w modelu Manager) lub 20 proc. (w modelu Independent) miesięcznego przychodu uzyskanego z tytułu realizacji szkoleń klasycznych. Franczyzodawca twierdzi, że zwrot z inwestycji, około 15 tys. zł, powinien nastąpić po upływie sześciu miesięcy od rozpoczęcia działalności.
- Ostatnie trzy lata w branży edukacyjnej to pasmo nieustających zmian, przejawiających się głównie upadkiem wielu znanych szkół językowych. Jest to wynik przede wszystkim niżu demograficznego i niedostosowania oferty edukacyjnej do zapotrzebowania. My zauważyliśmy ten trend już kilka lat temu, dlatego analizowaliśmy, w jaki sposób poradziły sobie z nim rynki zachodnie – mówi Małgorzata Polzenius, dyrektor zarządzający Hutchinson Institute. – Z przeprowadzonych obserwacji wynikało, że jest zapotrzebowanie na szkolenia językowe o wysokiej specjalizacji i na bardzo wysokim poziomie. Już uczniowie szkół średnich myśląc o dalszej edukacji, są zainteresowani szkoleniami językowymi związanymi z określonymi branżami, np. medycyną, prawem, budownictwem, logistyką, językiem finansów, językiem technicznym. Poza tym firmy, które są naszym kluczowym klientem, również coraz częściej zamawiają szkolenia językowe mocno sprofilowane pod określone stanowisko, dział lub branżę - dodaje.
Firma otworzyła właśnie pierwsze franczyzowe certyfikowane biuro, które mieści się w Szczecinie. Franczyzodawca prowadzi też zaawansowane rozmowy z potencjalnym franczyzobiorcą z Poznania. Partner, z którym Hutchinson Institute podpisze umowę o współpracy do 30 kwietnia 2013, otrzyma voucher na sprzęt komputerowy do biura o wartości 3 tys. zł.
(sm)ZOBACZ W KATALOGU

Abakus Europe arytmetyka mentalna

AMAkids Polska

Brazilian Soccer Schools

Dzikie Pląsy

EarlyMath

Early Stage

Edu3Dkacja

Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego

Galileusz

Giganci Programowania

IQ UP!

KnockKnock - Majsterkowanie dla Dzieci

Lala English

La Mancha Centrum Języka Hiszpańskiego

MałyInżynier.pl

Maple Bear

MathRiders Polska

Matplus - matematyka dla dzieci 4-15 lat

Restart - warsztaty malarskie

SmartyKids

Socatots

Speaky Frog

Stemchik

Szkoła Pamięci SPW

Verbatoria

Young Engineers
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej