Bielizna ze znaną twarzą

Od blisko roku twarzą marki Esotiq jest modelka Joanna Krupa, która została jej udziałowcem.
Marka Esotiq jest obecna na rynku od 2006 roku. W sklepach tej sieci można znaleźć nie tylko bieliznę, ale również koszule nocne, piżamy, szlafroki oraz stroje kąpielowe. W Polsce pod szyldem Esotiq na koniec marca tego roku działało 138 sklepów franczyzowych i 37 własnych. Do końca tego roku sieć ma powiększyć się o 40 nowych sklepów.
– Franczyzobiorca zgłaszając się do nas, powinien przedstawić ofertę lokalu, w którym zamierza prowadzić nasz sklep. My sprawdzamy atrakcyjność tej lokalizacji i dokonujemy, bądź nie, jej akceptacji. Zainteresowanym osobom możemy przedstawić oferty z galerii handlowych, którymi dysponujemy – wyjaśnia Aleksandra Sobotka, kierownik ds. franchisingu w Esotiq & Henderson.
Esotiq & Henderson nie pobiera żadnych opłat za przystąpienie do sieci. Na wyposażenie metra kwadratowego salonu trzeba przeznaczyć ok. 600 zł. Sklepy mają 50-70 m2 powierzchni i powstają w miastach liczących więcej niż 20 tys. mieszkańców. Franczyzobiorca nie musi inwestować w towar żadnych środków, bo bieliznę i inne artykuły otrzymuje od Esotiq w depozyt.
- W obecnej sytuacji makroekonomicznej część firm spowalnia rozwój, my stawiamy na poszerzanie sieci dystrybucji, regularnie otwierając nowe salony w starannie wyselekcjonowanych lokalizacjach. Przewagę na rynku zapewnia nam wysoka jakość produktów w atrakcyjnej cenie oraz usługi dodatkowe takie jak brafitting czy dermokosmetyki modelujące ciało – wymienia Aleksandra Sobotka.
(mak)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej