Biorą koszty na siebie

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Pierwszy delikates Piotr i Paweł powstał 23 lata temu. Biznes rodzinny rozwinął się do rozpoznawalnej w całej Polsce sieci sklepów spożywczych, których działa obecnie 90. Franczyzobiorcy prowadzą 37 punktów, pozostałe zarządzane są przez centralę. Sieć osiąga 2 miliardy obrotów rocznie, dzięki wizycie 5 milionów klientów miesięcznie. Piotr i Paweł próbuje zachęcić do współpracy franczyzowej przedsiębiorców prowadzących supermarkety o powierzchni minimum 600 m2.
- Jesteśmy gotowi na współpracę z takimi partnerami. Każdy kto posiada sklep o takiej powierzchni i jest to lokal położony w miastach atrakcyjnych handlowo ma możliwość nawiązania z nami współpracy - zachęca Magdalena Domagała, dyrektor ds. franczyzy Piotr i Paweł.

Spółka z centralą w Poznaniu przygotowała specjalną ofertę dla przyszłych franczyzobiorców. Osoby, które zdecydują się na podpisanie umowy franczyzowej do końca roku nie poniosą kosztów adaptacji ich sklepu do standardów sieci. - Każda wskazana lokalizacja wymaga od nas indywidualnego zaangażowania i oceny skali kosztów - dodaje Magdalena Domagała, która jednocześnie zaprasza na dni otwarte dla potencjalnych partnerów. - Spotkanie dedykowane jest dla tych, którzy rozważają nawiązanie współpracy z Piotr i Paweł oraz posiadają już funkcjonujący sklep. Uczestnicy spotkania będą mogli poznać zalety współpracy z siecią, jak również będą mieli okazję usłyszeć od naszych franczyzobiorców jak na co dzień wygląda prowadzenie i zarządzanie supermarketem w systemie franczyzowym Piotr i Paweł - wyjaśnia dyrektor ds. franczyzy.

(dw)

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €