Freelancerzy popracują razem

Niebawem pierwsi franczyzobiorcy poprowadzą własne biura pod logo Coworking & Conference Studio.
Coworking daje możliwość indywidualnej lub wspólnej pracy w wynajętym pomieszczeniu. Oznacza to, że każdy działa na własny rachunek, ale pod jednym dachem z innymi ludźmi z różnych firm i branż. Coworking pozwala na większy komfort pracy niż w domu, przez co wykorzystują go głównie freelancerzy. - Z czasem każdy coworker docenia możliwość „wyjścia do pracy”. Pozwala to na większą mobilizację i znacznie zwiększa efektywność pracy – twierdzi Karolina Rudnicka, kierownik ds. rozwoju franczyzy ze Studia Kreatywnej Współpracy, właściciela marki Coworking & Conference Studio. - Po podjęciu decyzji o korzystaniu z biura coworkingowego poznajemy więcej osób i nawiązujemy nowe kontakty, a czasem możemy nawet nawiązać współpracę.
- Największą grupą coworkerów stanowią freelancerzy działający w obszarze IT, ale z oferty Coworking & Conference Studio korzystają także m.in. dekoratorzy wnętrz, graficy, headhunterzy, trenerzy biznesu, czy tłumacze. Nie wszyscy nasi klienci to Polacy. Mamy stały kontakt z freelancerami z Francji, Wielkiej Brytanii czy Litwy - dodaje Karolina Rudnicka.
W Polsce coworking również staje się coraz bardziej popularny i znajduje już zastosowanie w większych miastach. Krakowska firma Studio Kreatywnej Współpracy funkcjonuje od trzech lat, posiada dwa własne centra coworkingowe i poszukuje partnerów gotowych poprowadzić kolejne oddziały. Swoim franczyzobiorcom oferuje pełen know-how na prowadzenie tego typu placówki.
- Prowadzimy rozmowy z właścicielami trzech lokali i mamy nadzieję, że wkrótce pojawi się pierwsze biuro C&C Studio – informuje Karolina Rudnicka. - Chcemy, aby każde z otwartych biur było w pełni zgodne ze standardami Studia. Jesteśmy gotowi poświęcić na prace przygotowawcze tak dużo czasu, by mieć pewność, że wnętrze jest wizytówką naszej sieci. Poszukujemy partnerów do współpracy w dużych miastach posiadających minimum 150 tys. mieszkańców.
Franczyzobiorcy Coworking & Conference Studio muszą liczyć się z wydatkiem rzędu 55 tys. zł na przysposobienie lokalu pod działalność. Opłata startowa w sieci sięga 10 tys. zł netto, a miesięczna – 2 tys. zł netto. Dawca licencji szacuje, że zwrot inwestycji powinien nastąpić po 10 miesiącach. Jego przychody oparte będą na trzech filarach: prowadzeniu biura coworkingowego, wynajmie sal szkoleniowo-konferencyjnych oraz świadczeniu usług sekretarskich na zasadach outsourcingu.
(boa)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej