Jeansy podbiją Białoruś
Marka Lee Cooper, za sprawą firmy KamexII, rozpocznie rozwój sieci franczyzowej na rynku białoruskim.
W Polsce firma obecna jest od ponad 20 lat i posiada obecnie 50 punktów sprzedaży, z których blisko 30 stanowią sklepy franczyzowe. Na przełomie marca i kwietnia sieć zasiliły trzy kolejne placówki na licencji i jeden outlet.
- Dotychczas, z uwagi na ograniczenia master licencji Lee Cooper firma KamexII koncentrowała się na rozwoju sieci wyłącznie na polskim rynku. Niedawno udało nam się uzyskać licencję Lee Cooper na Białoruś i niedługo zaczniemy tworzyć sieć także u naszych sąsiadów - mówi Bartosz Urbański, kierownik sprzedaży w firmie KamexII rozwijającą sieć Lee Cooper w Polsce.
Franczyzobiorcy mogą sprzedawać odzież Lee Cooper na kilka sposobów – począwszy od pełnowymiarowego sklepu (kwota inwestycji zaczyna się od 100 tys. zł), w których będą wyłącznie produkty Lee Cooper, poprzez mniejsze formaty, aż do cornera w sklepie multibrandowym. W ostatnim przypadku trzeba zainwestować 15-20 tys. zł. KamexII nie pobiera żadnych opłat za przystąpienie do sieci, przedsiębiorca musi jedynie zainwestować w towar, który będzie sprzedawał w swoim sklepie. Franczyzodawca pomaga w zaaranżowaniu przestrzeni w sklepie, zapewnia również wsparcie visual marchindisera, który dba o efektywną prezentację towaru. Partnerzy mogą też liczyć na pomoc w rekrutacji i szkoleniu personelu.
(mak)
ZOBACZ W KATALOGU
4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową
Blue Shadow
Sklepy z odzieżą damską
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Cipo&Baxx
Sklepy z odzieżą casual
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Greenpoint
Sklepy z odzieżą casual
Molton
Sklepy z odzieżą damską
Moodo
Sklepy z odzieżą damską
Pako Jeans
Sklepy z odzieżą męską
Reporter Young
Sklepy z odzieżą młodzieżową
Top Secret
Sklepy z odzieżą damską
Wyróżnione franczyzy
Żabka
Sklepy typu convenience
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Nest Bank
Placówki bankowe
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
Inne koncepty z branży moda
4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową
Blue Shadow
Sklepy z odzieżą damską
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Cipo&Baxx
Sklepy z odzieżą casual
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Greenpoint
Sklepy z odzieżą casual
Molton
Sklepy z odzieżą damską
Moodo
Sklepy z odzieżą damską
Pako Jeans
Sklepy z odzieżą męską
Reporter Young
Sklepy z odzieżą młodzieżową
Top Secret
Sklepy z odzieżą damską
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Bricomarché rozwija sieć w północnej Polsce
Bricomarché otworzył nowy market w Dobrym Mieście i tym samym wzmocnił swoją obecność na Warmii i Mazurach. To kolejny sklep sieci...
Biznes na szkle, nie na plastiku
– Rosnące zainteresowanie napojami w szklanych butelkach tworzy nowe możliwości zarabiania w naszej branży – mówi Maciej Wojciechowski,...
Franczyza na sportowo
Sport to zdrowie. A czy zajęcia sportowe dla dzieci to dobry sposób na biznes? Franczyzodawca Akademii Młodych Sportowców przekonuje, że tak.
Bank to biznes
Według Alior Banku przedsiębiorczość to najważniejsza cecha franczyzobiorcy bankowego.


