Sezon na nowe logo
CUK zakończył kampanię prezentującą jej nowe logo. To wszystko tuż przed okresem najlepszej sprzedaży ubezpieczeń.
CUK jest jedną z większych w Polsce multiagencji ubezpieczeniowych. W ciągu 11 lat działalności powstało 100 placówek własnych i franczyzowych na terenie całego kraju. CUK posiada w swojej ofercie ponad 60 produktów komunikacyjnych, a także ubezpieczenia majątkowe i na życie, które sprzedaje się klientowi po porównaniu cen polis różnych towarzystw ubezpieczeniowych.
W branży ubezpieczeniowej obserwuje się silnie występujące zjawisko sezonowości. Wiosenno-jesienny wzrost sprzedaży ubezpieczeń spowodowany jest rosnącą liczbą transakcji kupna i sprzedaży samochodów, natomiast początek i koniec roku to czas obowiązkowych ubezpieczeń rolnych.
- Przystąpienie do sieci nic nie kosztuje, a jedyny koszt ponoszony przez partnera to 100 zł miesięcznej opłaty licencyjnej. Całkowita kwota inwestycji w agencję CUK wynosi ok. 20 tys. zł, co pozwala pokryć koszty aranżacji lokalu, zakupu sprzętu komputerowego i obrandowania logo firmy – mówi Maciej Kuczwalski, dyrektor sprzedaży CUK.
Zakończ kampania reklamowa multiagencji CUK Ubezpieczenia, w której firma prezentowała swoje odnowione logo, pokryła się ze zmianą logotypów innych finansowych instytucji, m.in. Banku Pekao i PZU.
- Z poprzednim logo byliśmy identyfikowani przez okrągłą dekadę. Nasi klienci zdążyli się już do niego przyzwyczaić. Dlatego nie zależało nam na całkowitej rewolucji, ale raczej na liftingu z zachowaniem charakteru poprzedniego wzoru. Chcieliśmy wyglądać nowocześnie i pokazać klientom, że idziemy z duchem czasu. Zmieniony design w większym stopniu nawiązuje też do podstawy działalności CUK, czyli jego "multiagencyjności" – opowiada Maciej Kuczwalski.
(dw)
ZOBACZ W KATALOGU
Alior Bank Partner
Bank Pekao S.A.
DG - Inwest Leasing & Kredyt
Dom Ubezpieczeniowy Spectrum
Eurofinance
Extrakantor.pl
Kantory wymiany walut
Generali
Millennium Bank
Monetia
Nest Bank
PKO Bank Polski S.A.
Quark Kantory Bitcoin
Santander
Santander Consumer Bank
VeloBank
Featured franchises
No featured franchises
Brands from the same sector
Franchise name
Sports articles
Franchise name
Partnership
Franchise name
Master licenses
Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Życiowa szansa po utracie pracy
– Życiowa szansa ma różne oblicza. Moją była utrata pracy – mówi Magdalena Świątkowska, właścicielka trzech placówek Alior Banku.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Najpierw zainwestuj w subskrypcję magazynu "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się opłaca! Tego nie...
AM AM Kebab zmienia zasady gry
AM AM Kebab wprowadza aplikację lojalnościową, aktualizuje ofertę i zapowiada nową kampanię reklamową. To największe zmiany w...
Jak zarobić pierwszy milion we franczyzie
Milion złotych dziś jest mniej wart niż jeszcze kilka lat temu, ale nadal jest to kwota robiąca wrażenie. Jak go zarobić?