Steki przedsiębiorcy

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

- Pierwszy lokal Charley's Philly Steaks ruszył pod koniec marca w warszawskim centrum handlowym Blue City. Bar cieszy się sporą popularnością i zadaje kłam przekonaniu, że Polacy nie jadają wołowiny zbyt chętnie – mówi Emilia Tomaszewska, menedżer firmy Neelam, właściciela licencji master na Polskę.

Charley`s Philly Steaks to amerykańska sieć restauracji serwująca gorące kanapki. Znakiem rozpoznawczym jest duży grill, gdzie na oczach klientów przyrządzane są steki. Smażenie trwa zawsze 90 sekund, a mięso przyrządzane jest też według specjalnie opracowanej receptury.

- Chodzi o wizualny show, który ma zachęcić do zjedzenia w Charley’s Philly Steaks. Lokal przy ulicy nie daje takiej możliwości. Nasz koncept jest przeznaczony dla food courtów – tłumaczy Emilia Tomaszewska.

Szacowana kwota inwestycji we własny lokal Charley’s Philly Steaks sięga 160 tys. zł. Jednak nim do otwarć przystąpią partnerzy, masterfranczyzobiorca musi najpierw samodzielnie otworzyć trzy lokale.
- Plan na ten rok obejmuje oczywiście otwarcie tych trzech punktów, a także pozyskanie dwóch pierwszych franczyzobiorców – przewiduje Tomaszewska.

Na świecie działa obecnie ok. 500 restauracji Charley`s Philly Steaks w 20 krajach na czterech kontynentach. Pierwsza powstała w 1986 roku w USA, w stanie Ohio. Od 1991 roku sieć rozwija się w systemie franczyzowym.

(gum)

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €