DDD szkoli kadry

Dobre Dla Domu, poza rozwojem terytorialnym, stawia na podnoszenie kompetencji pracowników sklepów franczyzowych.
Zgodnie z zasadą, że we franczyzie przepływ know-how powinien trwać przez cały okres umowy, DDD Dobre Dla Domu uruchomiło Kuźnię Kadr DDD – program, którego celem jest podnoszenie kompetencji franczyzobiorców i ich pracowników.
Projekt obejmuje szereg szkoleń z wielu dziedzin, m.in. sztuki sprzedaży, zarządzania marżą, zarządzania zapasami, komunikacji oraz motywowania pracowników. Program szkoleniowy jest ściśle powiązany z możliwością budowania ścieżek kariery pracowników sklepów, a rozpoczyna się dedykowanymi dla sieci warsztatami dla franczyzobiorców.
- Podjęliśmy strategiczną decyzję o zajęciu się podnoszeniem jakości kadr w sklepach. Program obejmuje wszystkie obszary funkcjonowania sklepu. Ma również odpowiednią oprawę dydaktyczną i marketingową - materiały, certyfikaty, piramidę ścieżki kariery i związane z tym awanse – wyjaśnia Marek Frątczak, szef działu ekspansji DDD Dobre Dla Domu.
Firma oferuje dwa formaty sklepów - dla dużych miast (200-500 m2) oraz miejscowości poniżej 30 tys. mieszkańców (100 - 200 m2). Oba koncepty różnią się powierzchnią sklepu, wielkością i sposobem ekspozycji oraz kwotą inwestycji. Oferta obu modeli jest jednak identyczna, bowiem artykuły, których nie ma w ekspozycji sklepu, klienci mogą zamówić korzystając ze wzorników i katalogów.
(emka)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej