Cztery nowe sklepy DDD

W styczniu DDD Dobre Dla Domu zapowiedziało otwarcie czterech nowych sklepów franczyzowych do maja 2013 roku. Dwa z nich już działają.
Poznańska spółka DDD Dobre Dla Domu jest operatorem specjalistycznej sieci franczyzowej z podłogami, panelami, drzwiami oraz akcesoriami do tych artykułów. W styczniu firma zapowiedziała otwarcie czterech nowych sklepów licencyjnych. Jeszcze w styczniu ruszyła placówka w Tarnobrzegu, w lutym w Jastrzębiu Zdroju. Na marzec i drugą połowę kwietnia przewidziane są otwarcia sklepów w Alwerni koło Krakowa oraz Mińsku Mazowieckim. Dzięki temu łączna liczba sklepów sięgnie 59, placówek w tym 52 franczyzowych. Do końca roku firma chce mieć 66 salonów.
Jesteśmy jedną z niewielu sieci w branży, która odnotowuje systematyczny wzrost liczby placówek – stwierdza Piotr Matluch. – Trafność naszych rozwiązań systemowych potwierdza również rosnąca liczba multifranczyzobiorców – partnerów, prowadzących więcej niż jednane sklep DDD. Obecnie w naszej sieci funkcjonuje ich już 10.
Drugim głównym celem na rok 2013 jaki obraliśmy sobie to ciągła poprawa świadomości biznesowej i tym samym skuteczności sprzedażowej sklepów. W myśl zasady: "firma to ludzie" stawiamy w tym roku na rozwój kompetencji prowadzących sklepy DDD. W tym celu uruchomiliśmy projekt "Kuźnia kadr DDD" w ramach którego Centrala przeprowadzi oraz również zorganizuje dla fraczyzobiorców i ich pracowników cykl zewnętrznych szkoleń ze sztuki sprzedaży, negocjacji sprzedażowych, zarządzania marżą, zarządzania biznesem, komunikacji z pracownikami, motywacji i doboru zespołu oraz skutecznych działań w rynku. Projekt ma na celu również poprawienie bezpieczeństwa prowadzenia biznesu w trudniejszych czasach. Cały program będzie wspierany przez platformę wymiany doświadczeń oraz nowe standardy sieci, których wyniki będą dawały na bieżąco wiedzę Centrali i Franczyzobiorcom gdzie i jakie obszary możnaby poprawić, aby biznes dla Franczyzobiorców był po prostu lepszy.
Swoim franczyzobiorcom DDD Dobre Dla Domu oferuje dwa formaty sklepów - dla dużych miast (220-400 m2) oraz miejscowości poniżej 30 tys. mieszkańców (100-200 m2). Oba koncepty różnią się powierzchnią sklepu, wielkością i sposobem ekspozycji oraz kwotą inwestycji. Oferta obu modeli jest jednak identyczna, bowiem artykuły, których nie ma w ekspozycji sklepu, klienci mogą zamówić korzystając ze wzorników i katalogów.
(emka)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Willisch
Lodziarnie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej