Cztery nowe sklepy DDD
W styczniu DDD Dobre Dla Domu zapowiedziało otwarcie czterech nowych sklepów franczyzowych do maja 2013 roku. Dwa z nich już działają.
Poznańska spółka DDD Dobre Dla Domu jest operatorem specjalistycznej sieci franczyzowej z podłogami, panelami, drzwiami oraz akcesoriami do tych artykułów. W styczniu firma zapowiedziała otwarcie czterech nowych sklepów licencyjnych. Jeszcze w styczniu ruszyła placówka w Tarnobrzegu, w lutym w Jastrzębiu Zdroju. Na marzec i drugą połowę kwietnia przewidziane są otwarcia sklepów w Alwerni koło Krakowa oraz Mińsku Mazowieckim. Dzięki temu łączna liczba sklepów sięgnie 59, placówek w tym 52 franczyzowych. Do końca roku firma chce mieć 66 salonów.
Jesteśmy jedną z niewielu sieci w branży, która odnotowuje systematyczny wzrost liczby placówek – stwierdza Piotr Matluch. – Trafność naszych rozwiązań systemowych potwierdza również rosnąca liczba multifranczyzobiorców – partnerów, prowadzących więcej niż jednane sklep DDD. Obecnie w naszej sieci funkcjonuje ich już 10.
Drugim głównym celem na rok 2013 jaki obraliśmy sobie to ciągła poprawa świadomości biznesowej i tym samym skuteczności sprzedażowej sklepów. W myśl zasady: "firma to ludzie" stawiamy w tym roku na rozwój kompetencji prowadzących sklepy DDD. W tym celu uruchomiliśmy projekt "Kuźnia kadr DDD" w ramach którego Centrala przeprowadzi oraz również zorganizuje dla fraczyzobiorców i ich pracowników cykl zewnętrznych szkoleń ze sztuki sprzedaży, negocjacji sprzedażowych, zarządzania marżą, zarządzania biznesem, komunikacji z pracownikami, motywacji i doboru zespołu oraz skutecznych działań w rynku. Projekt ma na celu również poprawienie bezpieczeństwa prowadzenia biznesu w trudniejszych czasach. Cały program będzie wspierany przez platformę wymiany doświadczeń oraz nowe standardy sieci, których wyniki będą dawały na bieżąco wiedzę Centrali i Franczyzobiorcom gdzie i jakie obszary możnaby poprawić, aby biznes dla Franczyzobiorców był po prostu lepszy.
Swoim franczyzobiorcom DDD Dobre Dla Domu oferuje dwa formaty sklepów - dla dużych miast (220-400 m2) oraz miejscowości poniżej 30 tys. mieszkańców (100-200 m2). Oba koncepty różnią się powierzchnią sklepu, wielkością i sposobem ekspozycji oraz kwotą inwestycji. Oferta obu modeli jest jednak identyczna, bowiem artykuły, których nie ma w ekspozycji sklepu, klienci mogą zamówić korzystając ze wzorników i katalogów.
(emka)
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Nest Bank
Placówki bankowe
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Żabka
Sklepy typu convenience
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
So Coffee
Kawiarnie
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Inne koncepty z branży dom i ogród
Aflamo
Salony z kominkami
Bricomarché (Grupa Muszkieterów)
Supermarkety dom i ogród
Carré Blanc
Sklepy z ręcznikami i pościelą
Dr Materac
Sklepy z wyposażeniem sypialni
Homla
Sklepy z artykułami wyposażenia wnętrz
Horizon Estate
Biura nieruchomości
Jesion Inwestycje
Urządzanie wnętrz
Komandor
Szafy, garderoby, kuchnie oraz meble na wymiar
Komfort
Sklepy z podłogami i drzwiami
Krishome
Sklepy ze stolarką okienną
PSB Mrówka
Sklepy DIY
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


