Franchising z native speakerem

British School otwiera szkoły w okolicy placówek oświatowych. Priorytetem na ten rok są przedszkola językowe.
Obecnie działa około 50 punktów British School, uczących blisko 35 tys. studentów. Każdego roku przybywają kolejne dwie, trzy nowe szkoły. Ostatnia z nich powstała w Katowicach, jednak najwięcej funkcjonuje w stolicy. W najbliższych miesiącach planowane jest otwarcie przedszkoli w warszawskiej dzielnicy Wawer i na Białołęce oraz szkoły na Woli.
Kluczem do sukcesu szkoły językowej są jej lektorzy. Native speaker jest droższym pracownikiem, a w szczególności ten z wykształceniem metodycznym. Warto jednak wydać więcej na zagraniczny personel, bo w ten sposób uczniowie poznają żywy język i właściwy akcent.
- W Polsce jest dużo native speakerów, ale mało z wykształceniem metodycznym - mówi Robert Pieczkowski, właściciel Szkoły Języków Obcych British School. - Dlatego możemy ich podzielić na dwie grupy - native speakerzy, którzy przyjeżdżają do naszego kraju na wakacje i tylko prowadzą konwersacje oraz lektorzy z zagranicy z wykształceniem metodycznym, posiadający przygotowanie pedagogiczne, dzięki czemu mogą w pełni poprowadzić zajęcia ucząc jednocześnie zasad gramatyki. W grupach na niższych poziomach wykorzystujemy metodę „Blended Learnig”,gdzie prowadzącym zajęcia jest polski lektor z wykształceniem metodycznym, natomiast speaking prowadzi native speaker, który próbuje „rozgadać” całą grupę.
Preferowaną lokalizacją pod szkołę językową są duże osiedla mieszkaniowe. Przed wyborem konkretnego miejsca należy sprawdzić na mapie miasta rozmieszczenie szkół podstawowych, gimnazjów i liceów, bo tam jest najwięcej potencjalnych klientów. Nie ma znaczenia na którym piętrze znajduję się szkoła, najważniejsze żeby była winda dla osób niepełnosprawnych. Sala wykładowa nie może być mniejsza niż 20 m2, aby 12 osób miało komfortowe warunki do nauki. Do tego dochodzi jeszcze sekretariat oraz pomieszczenia dla lektorów, w którym mogą przygotować się do lekcji.
- Największą reklamą szkoły językowej jest poczta pantoflowa. Zadowolony klient zawsze zarekomenduje szkołę, która spełnia jego oczekiwania. Inne formy marketingu to roznoszenie ulotek pod drzwi wszystkich okolicznych mieszkańców, organizowanie kampanii w szkołach, rozdawanie ulotek w centrum miasta i w centrach handlowych oraz reklama w lokalnych mediach. Nasze działania marketingowe są skuteczne, czego potwierdzeniem są badania, z których wynika, że skuteczność w kontynuacji nauki kształtuje się na poziomie 76 proc. - dodaje Robert Pieczkowski.
(dw)
ZOBACZ W KATALOGU

Abakus Europe arytmetyka mentalna

AMAkids Polska

Brazilian Soccer Schools

Dzikie Pląsy

EarlyMath

Early Stage

Edu3Dkacja

Edukido
Zajęcia edukacyjne z`Lego

Galileusz

Giganci Programowania

IQ UP!

KnockKnock - Majsterkowanie dla Dzieci

Lala English

La Mancha Centrum Języka Hiszpańskiego

MałyInżynier.pl

Maple Bear

MathRiders Polska

Matplus - matematyka dla dzieci 4-15 lat

Restart - warsztaty malarskie

SmartyKids

Socatots

Speaky Frog

Stemchik

Szkoła Pamięci SPW

Verbatoria

Young Engineers
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej