Pizza na ekranie

Solo Pizza, montując dodatkowe telewizory, chce przyciągnąć klientów do swoich pizzerii.
Łódzka sieć pizzerii liczy obecnie 12 lokali. Liczba ta uległa podwyższeniu w ubiegłym miesiącu, kiedy to została otwarta restauracja w Galerii Kazimierz w Krakowie. Aktualnie 7 placówek Solo Pizza jest prowadzona przez franczyzobiorców, dokładnie tyle samo działa w galeriach. Do końca roku ma powstać co najmniej jeszcze jedna pizzeria.
- Stawiamy na centra handlowe, bo to doskonała lokalizacja dla małej gastronomii. Nie planujemy radykalnych zmian w wystroju wnętrz, jednak przy otwieraniu kolejnych lokali będziemy iść w stronę rozwiązań multimedialnych - mówi Anna Owczarek, kierownik ds. PR i marketingu sieci Solo Pizza. - Do nowo otwartych lokali wstawiamy telewizory plazmowe. Chcemy w ten sposób bardziej przyciągnąć uwagę klienta, jednakże najważniejszy, przez cały czas, jest dla nas oferowany produkt.
Produktem tym w Solo Pizza są nie tylko pizze, ale również makarony i sałatki, które można komponować samemu. Sieć jest nawet członkiem Międzynarodowego Stowarzyszenia Slow Food i stara się działać zgodnie z ideą organizacji, którą jest wspieranie zdrowej i tradycyjnej żywności. Dlatego też, w serwowanych daniach nie ma "ulepszaczy", a jedynie naturalne i świeże składniki.
- Wierzymy, że to jakość poszczególnych składników stanowi o sukcesie ostatecznego wyrobu – dodaje Anna Owczarek. - Dla większości klientów, oprócz ceny, ważne staje się pochodzenie i świeżość każdego składnika wchodzącego w skład produktu finalnego. Chcąc zachować naturalność smaku, sosy również przygotowujemy sami m.in. z oliwy, miodu czy jogurtu.
Od potencjalnych franczyzobiorców Solo Pizza nie wymaga doświadczenia w branży gastronomicznej, a jedynie całkowitego zaangażowania i prowadzenia lokalu zgodnie z polityką firmy. Przedsiębiorca, który chce otworzyć własną pizzerię w galerii pod szyldem sieci powinien dysponować kwotą rzędu 250 tys. zł Franczyzodawca służy pomocą w wyborze lokalizacji oraz w załatwieniu wszelkich formalności przy podpisywaniu umowy najmu. Prace związane z zagospodarowaniem lokalu, wyposażeniem oraz aranżacją wnętrza, prowadzone są zgodnie ze standardami panującymi w Solo Pizza.
(boa)
See in catalogue

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Featured franchises

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Master licenses
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
News

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...

Eaque ipsa quae ab illo inveore veritatis et qu eaque ipsa qua...
Sed ut perspiciatis unde omnis iste natus error sit voluptatem accusantium doloremque laudantium, totam rem aperiam, eaque ipsa quae ab illo inven...