Centrala nagania klientów
Gazetki z promocjami oraz nowa sezonowa oferta to działania wspierające franczyzobiorców Intermarché.
Pod logo Intermarché funkcjonują dwa formaty supermarketów – Super o powierzchni 1,2 tys. m2 oraz Contact prawie dwa razy mniejszy. Większość spośród 181 sklepów pochodzącej z Francji sieci działa w większym formacie. Jest tam dostępnych 15 tys. pozycji asortymentu. Część z nich zmienia się w zależności od promocji wprowadzanej w danym tygodniu. W ramach wprowadzonego w lutym tego roku Kącika Konesera Smaku klienci mają szansę spróbować kuchni śródziemnomorskiej, kuchni orientalnej, owoców morza i wędlin pochodzących z różnych krajów europejskich. W przyszłości pojawią się także specjały z innych krajów gdzie Grupa Muszkieterów rozwija swoją sieć, czyli z Belgii, Portugalii i Bałkanów.
- Promocje, które organizujemy pod hasłem Kącik Konesera Smaku finansowane są przez centralę czyli przez Dyrekcję Handlową Intermarché. W ramach tych akcji prowadzimy działania prezentujące klientom rzadko spotykane produkty. Otwieramy możliwość zapoznania się z ich smakami, bez konieczności ponoszenia wysokich kosztów. Nasze działy zakupowe wyszukują unikalne produkty w ofertach międzynarodowych dostawców, głównie we Francji, i negocjują ich ceny z myślą o naszych klientach – wyjaśnia Bartłomiej Tarłowski z Dyrekcja Komunikacji i Informacji Grupy Muszkieterów.
W sprzedaży dostępne są także produkty pod markami własnymi. Informacje o akcjach promocyjnych i dostępnych w jej ramach produktach będzie można znaleźć w gazetkach promocyjnych Intermarché Super.
-Wprowadzamy tak szeroko zakrojony cykl promocji w sklepach Intermarché Super po raz pierwszy. Chcielibyśmy dać naszym klientom możliwość skosztowania produktów, których nie mają możliwości kupować na co dzień, a które dostępne są na przykład w naszej sieci sklepów w innych krajach – dodaje Krzysztof Waligórski, prezes Intermarché w Polsce.
(dw)
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Nest Bank
Placówki bankowe
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Żabka
Sklepy typu convenience
So Coffee
Kawiarnie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
Inne koncepty z branży art. spożywcze i FMCG
Al.Capone
Sklepy z alkoholem
Ale Animale Polskie Sklepy Zoologiczne
Sklepy zoologiczne
Auchan
Sklepy spożywcze
Candy Pop
Sklepy ze słodyczami i przekąskami
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Chorten
Sklepy spożywcze
Czas na Herbatę
Sklepy z herbatą i akcesoriami
Delikatesy Centrum
Supermarkety spożywcze
Duży Ben Market Alkoholowy
Sklepy z alkoholem
Husse
Karma i produkty dla psów i kotów
Mistrz Piekarz
Przyczepy z pieczywem
Oskroba
Sklepy piekarnicze
Pierrot Woda Źródlana
Dystrybucja wody i napojów
Piko24
Sklepy autonomiczne
Polska Sieć Handlowa Lewiatan
Sklepy spożywcze
Stokrotka
Supermarkety spożywcze
Unikat Woda i Napoje
Dystrybucja wody i napojów
Żabka
Sklepy typu convenience
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


