Czy firmy franczyzowe posłuchają prof. Kołodki?

Rozpoczyna się w największe w tym półroczu wydarzenie na rynku franczyzy. Na Konferencji Liderów Franczyzy menedżerowie będą rozmawiać o przyszłości polskiej franczyzy.
W dwudniowej konferencji BEST FRANCHISE, która odbywa się pod patronatem Polskiej Organizacji Franczyzodawców i miesięcznika Własny Biznes Franchising, weźmie udział ponad 50 firm franczyzowych. Menedżerowie sieci franczyzowych i agencyjnych wezmą udział w cyklu szkoleń, które pomogą im w zarządzaniu firmy. W programie forum znajduje się m.in. szkolenie dotyczące skutecznej sprzedaży licencji franczyzowej, omówienie trendów we wszystkich branżach związanych z franczyzą, szkolenie z coachingu biznesowego, wykład o najkorzystniejszych możliwościach finansowania franczyzy. Gościem specjalnym konferencji będzie prof. Grzegorz Kołodko, który postara się odpowiedzieć na pytanie, kiedy nastąpi koniec spowolnienia i jakie są perspektywy gospodarcze Polski.
- W programie mamy cykl unikalnych szkoleń i wykładów, a dodatkową wartością spotkania jest wzajemne poznanie się przedstawicieli wiodących systemów franczyzowych. Intencją zarządu POF jest wpisanie Konferencji Liderów Franczyzy BEST FRANCHISE do kalendarza najważniejszych wydarzeń naszego rynku - mówi Arkadiusz Słodkowski, członek zarządu POF, prezes firmy doradczej PROFIT system.
Oficjalne otwarcia konferencji dokona Monika Dąbrowska, prezes zarządu POF, franchising manager McDonald`s Polska. Wśród tematów poruszanych na Konferencji Liderów Franczyzy BEST FRANCHISE będą m.in.
- Dokąd zmierza Polska i świat? Czy to już koniec spowolnienia? – prof. Grzegorz Kołodko, wicepremier i minister finansów w latach 1994-1997 i 2002-2003
- Szkolenie „Kreowanie wizerunku. Psychologia sukcesu w biznesie.” - Sylwia Majewska, trener biznesu i właścicielka Profi Biznes Group, Międzynarodowy coach ACC ICF, wykładowca Uniwersytetu Szczecińskiego
- Aktualne trendy na rynku franczyzy i agencji. Tendencje w wybranych branżach. Michał Wiśniewski, ekspert POF, dyrektor działu doradztwa we franczyzie PROFIT system. Dyskusja – Monika Dąbrowska, Prezes Zarządu POF, franchising manager McDonald`s Polska, Marcin Tauber, dyrektor ds. rozwoju sieci Alior Bank
- Umowa franczyzy – trudne zagadnienia, których nie można pominąć – adw. Jacek Stefaniuk, prawnik współpracujący z McDonald’s Polska (szef działu prawnego McDonald’s Polska przez 13 lat)
- Skuteczne sposoby sprzedawania franczyzy – Arkadiusz Słodkowski, prezes zarządu PROFIT system, członek zarządu POF, Marcin Kaleta, menedżer działu PR PROFIT system. Dyskusja – Iwona Olbryś, dyrektor generalna Telepizza Poland, Mirosław Szawerdo, właściciel sklepu Intermarche w Myśliborzu, odpowiedzialny za rekrutację franczyzobiorców w Grupie Muszkieterów, Dorota Placzyńska, menedżer ds. rozwoju sieci ABRA SA
- Najkorzystniejsze możliwości finansowania franczyzy – Michał Brzemiński, menedżer ds. projektów, analityk PROFIT system
(dw)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej