Jak przyciągnąć klientów?

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Firma Provalliance Poland, która odpowiada za rozwój francuskiej marki w Polsce, rozszerza ofertę salonów JLD we współpracy z producentami kosmetyków i preparatów do pielęgnacji paznokci oraz twarzy. To jeden ze sposobów, w jaki firma radzi sobie ze spadkiem liczby klientów - efektem spowolnienia gospodarczego.

– Odwiedzalność salonów ma tendencję spadkową i należy skoncentrować się na wyhamowaniu tego trendu. Pracujemy nad rozszerzeniem oferty i jakością serwisu, aby przyciągać klientów – tłumaczy Tomasz Bączyk, członek zarządu Provalliance Poland. – Dzięki nowym usługom, komunikacji i zarządzaniu udało nam się w 2012 roku uzyskać stały i satysfakcjonujący wzrost na bazie porównywalnych salonów.

Sieć Jean Louis David posiada na całym świecie około tysiąca salonów fryzjerskich specjalizujących się w strzyżeniu maszynką i stosujących własne linie pielęgnacyjne. Na polskim rynku działa 25 salonów własnych i 8 franczyzowych. W tym roku uruchomionych zostanie jeszcze pięć placówek, m.in. Poznaniu, Katowicach, Warszawie i Krakowie. Na drugą połowę roku firma zaplanowała również rebranding salonów Lovely Look, które zostaną włączone do sieci JLD.

– Proces ten na pewno rozłoży się w czasie na kilka lat – zaznacza Tomasz Bączyk.

Warunkiem otwarcia salonu Jean Louis David jest dysponowanie odpowiednim kapitałem oraz duża motywacja i zaangażowanie w prowadzenie biznesu. Firma nie wymaga posiadania lokalu, ponieważ pomaga w jego znalezieniu. Kapitał niezbędny do uruchomienia franczyzowego punktu zamyka się w kwocie 500 tys. zł.

(awh)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €