Sport nakręca rozwój

Od trzech lat regularnie przybywa sklepów z odzieżą sportową 4F. Wkrótce otwarcia w Łodzi, Tarnowie i Warszawie.
52 sklepy własne, 40 franczyzowych i blisko 130 stoisk w sklepach multibrandowych – oto dorobek sieci odzieżowej 4F, producenta i dystrybutora odzieży sportowej.
- W tym roku planujemy powiększyć się o kolejne 50 sklepów, z czego połowę stanowić będą punkty własne, a połowę depozytowe – mówi Konrad Grabski, odpowiedzialny za rozwój sieci depozytowej w firmie OTCF, do której należy marka 4F. – Zgodnie z naszą strategią staramy się otwierać równocześnie oba formaty własnościowe. Co się zaś tyczy stoisk w sklepach multibrandowych, to rozwój planujemy głównie w mniejszych miejscowościach, w których nie będzie możliwości otwarcia pełnowymiarowego sklepu.
Ostatni salon 4F powstał w maju w CH Plaza w Rzeszowie. Zgodnie z zapowiedziami franczyzodawcy niedługo marka pojawi się też w Katowicach – w Silesii, w łódzkiej Manufakturze, w Galerii Wileńskiej w Warszawie, w CH Gemini Tarnowie i gorzowskiej Askanie.
Systematyczny rozwój sieci 4F jest pochodną między innymi konsekwentnej strategii marketingowej realizowanej przez jej operatora. Notowania na GPW spółka OTCF od lat angażuje się w sponsoring sportowy. Współpracuje m.in. z Polskim Komitetem Olimpijskim, Polskim Związkiem Narciarskim oraz Polskim Związkiem Biatlonowym, a od niedawna także z Polskim Związkiem Lekkiej Atletyki. Jest również głównym sponsorem zawodowej drużyny kolarskiej 4F Racing Team.
(gum)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Willisch
Lodziarnie

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej