Wychodzą z cienia
Ubrania Blue Shadow są projektowane i produkowane w Polsce. Firma rozpoczyna rozwój we franczyzie.
Właścicielki firmy Blue Shadow, siostry Sara i Roma Barna, postawiły na rodzimych projektantów i producentów, bo ubrania sprowadzane z zagranicy nie były w stanie sprostać ich poczuciu jakości i stylu. Powodzenie pierwszej autorskiej kolekcji skłoniło właścicielki do poszerzenia produkcji i uruchomienia sprzedaży hurtowej. Na tę chwilę odzież dla kobiet Blue Shadow jest dostępna w trzech kanałach dystrybucji: hurtowym, elektronicznym oraz tradycyjnym - poprzez sieć sklepów detalicznych. Kolejnym krokiem na drodze rozwoju firmy ma być wzmocnienie eksportu oraz sieci sklepów partnerskich.
– Konsumenci dostrzegają mankamenty robienia zakupów w popularnych sieciówkach, gdzie nie mogą się ubrać osoby noszące duże rozmiary czy osoby dojrzałe, a w sklepach panuje nieustanny tłok i pośpiech. Postanowiłyśmy wykorzystać niszę, jaka powstała na rynku i stworzyć sklep, który łączy różnorodną ofertę dobrej jakości markowych ubrań wyprodukowanych w Polsce z indywidualnym podejściem do klienta – wyjaśnia Joanna Wilk, specjalista ds. wizerunku Blue Shadow.
Sieć Blue Shadow liczy 18 sklepów, w tym 5 partnerskie i 8 współpracujących. Plany rozwojowe zakładają, że do końca roku przybędzie 25 placówek. Firma zapewnia partnerom wsparcie merytoryczne w stworzeniu wystroju sklepu oraz dostosowaniu powierzchni do standardów ekspozycyjnych sieci. Partner nie ponosi żadnych kosztów przystąpienia do sieci ani funkcjonowania w niej, musi jedynie kupić ubrania marki Blue Shadow. Franczyzodawca zapewnia swoim partnerom wyłączność terytorialną w miastach do 30 tys. mieszkańców. Właścicielki Blue Shadow chcą, żeby ich marka pojawiła się również w sklepach multibrandowych, nie wprowadzają też ograniczeń dotyczących wielkości miasta, w jakim może pojawić się sklep ich sieci.
(mak)
ZOBACZ W KATALOGU
Wyróżnione franczyzy
Kurcze Pieczone
Punkty gastronomiczne z daniami z drobiu
Żabka
Sklepy typu convenience
Synevo Punkty Pobrań
Punkty pobrań badań labolatoryjnych
Nest Bank
Placówki bankowe
Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety
Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Santander
Placówki bankowe
DDD Dobre Dla Domu
Sklepy z podłogami i drzwiami
So Coffee
Kawiarnie
Inne koncepty z branży moda
4F
Stoiska depozytowe z odzieżą sportową
Bridal Space
Salony mody ślubnej
Cipo&Baxx
Sklepy z odzieżą casual
Gatta
Sklepy z bielizną i wyrobami pończoszniczymi
Greenpoint
Sklepy z odzieżą casual
Molton
Sklepy z odzieżą damską
Moodo
Sklepy z odzieżą damską
Pako Jeans
Sklepy z odzieżą męską
Reporter Young
Sklepy z odzieżą młodzieżową
Top Secret
Sklepy z odzieżą damską
Z OSTATNIEJ CHWILI
POKAŻ WSZYSTKIE
Dobra decyzja
Sabina Pruski pracowała w pizzerii Tibesti2go kiedy pojawiła się oferta objęcia lokalu we franczyzę. Skorzystała z niej.
Subskrybuj magazyn pomysłów na biznes
Rozważasz otwarcie firmy? Zrób sobie prezent na święta i zasubskrybuj magazyn "Własny Biznes FRANCHISING" i sprawdź, jaki biznes się...
Z głową do peruk i do biznesu
Peruki przestały być niszowym gadżetem i takim także biznesem. Klienci poszukują gotowych peruk w sklepach internetowych oraz robionych w...
Czym zajmuje się Rada Franczyzobiorców Żabki?
Rada Franczyzobiorców Żabki ma już blisko 15-letnią tradycję. Jak układa się współpraca na linii Rada – centrala i co konkretnego z...


