Wychodzą z cienia

Info

In this article you will learn

  1. Young Engineers inspires children aged 4–15 to explore engineering through fun, hands-on activities like LEGO and Algobrix coding.
  2. Operating in 50+ countries, it has gained global recognition and achieved milestones like a Guinness World Record.
  3. Franchisees receive extensive training, marketing support, and flexible opportunities to run educational programs.
  4. The franchise requires a $6,000–$35,000 investment, strong interpersonal skills, and a passion for working with kids.
Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Właścicielki firmy Blue Shadow, siostry Sara i Roma Barna, postawiły na rodzimych projektantów i producentów, bo ubrania sprowadzane z zagranicy nie były w stanie sprostać ich poczuciu jakości i stylu. Powodzenie pierwszej autorskiej kolekcji skłoniło właścicielki do poszerzenia produkcji i uruchomienia sprzedaży hurtowej. Na tę chwilę odzież dla kobiet Blue Shadow jest dostępna w trzech kanałach dystrybucji: hurtowym, elektronicznym oraz tradycyjnym - poprzez sieć sklepów detalicznych. Kolejnym krokiem na drodze rozwoju firmy ma być wzmocnienie eksportu oraz sieci sklepów partnerskich.

– Konsumenci dostrzegają mankamenty robienia zakupów w popularnych sieciówkach, gdzie nie mogą się ubrać osoby noszące duże rozmiary czy osoby dojrzałe, a w sklepach panuje nieustanny tłok i pośpiech. Postanowiłyśmy wykorzystać niszę, jaka powstała na rynku i stworzyć sklep, który łączy różnorodną ofertę dobrej jakości markowych ubrań wyprodukowanych w Polsce z indywidualnym podejściem do klienta – wyjaśnia Joanna Wilk, specjalista ds. wizerunku Blue Shadow.

Sieć Blue Shadow liczy 18 sklepów, w tym 5 partnerskie i 8 współpracujących. Plany rozwojowe zakładają, że do końca roku przybędzie 25 placówek. Firma zapewnia partnerom wsparcie merytoryczne w stworzeniu wystroju sklepu oraz dostosowaniu powierzchni do standardów ekspozycyjnych sieci. Partner nie ponosi żadnych kosztów przystąpienia do sieci ani funkcjonowania w niej, musi jedynie kupić ubrania marki Blue Shadow. Franczyzodawca zapewnia swoim partnerom wyłączność terytorialną w miastach do 30 tys. mieszkańców. Właścicielki Blue Shadow chcą, żeby ich marka pojawiła się również w sklepach multibrandowych, nie wprowadzają też ograniczeń dotyczących wielkości miasta, w jakim może pojawić się sklep ich sieci.

(mak)

Info

Main conclusions

  1. Young Engineers addresses the growing demand for engineering skills by fostering curiosity and passion for the subject among children through innovative, hands-on educational programs.
  2. The franchise offers a unique business opportunity with strong global recognition, extensive support, and flexible work options for individuals passionate about education and engineering.
  3. With low initial investment and diversified revenue streams, Young Engineers is well-suited for franchisees who enjoy working with children and have strong communication and management skills.
  4. Young Engineers combines education and entertainment to prepare children for future workforce challenges while providing franchisees with a scalable and impactful business model.
Franchise units Over 200

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €