Fornetti chce się zmienić

Young Engineers fit for a Prince
00:00
03:42

Licząca ponad 150 placówek własnych i franczyzowych sieć minipiekarni Fornetti szykuje się do ofensywy. Już od ubiegłego roku w sieci trwa proces wizualnego odświeżania placówek, który ma pomóc zarówno przyciągnąć klientów, jak i zachęcić potencjalnych franczyzobiorców do nawiązywania współpracy.

- Podstawowym wyróżnikiem nowego formatu jest wprowadzenie elementów drewnianych oraz zmodyfikowanych witryn szklanych umożliwiających zaoferowanie szerszego asortymentu i zapewniających bardziej atrakcyjną i czytelną ekspozycję produktów – mówi Michał Kuczyński, dyrektor handlowy Fornetti.

Franczyzodawca wierzy, że dzięki tym modyfikacjom tempo rozwoju sieci wzrośnie. W niedalekiej przyszłości zmiany obejmą również ofertę produktową, a także warunki współpracy.

- Do końca 2013 roku Fornetti planuje otwarcie kilkunastu nowych lokalizacji partnerskich – zapowiada Kuczyński.

Nowych franczyzobiorców zachęcić mają również darmowe szkolenia biznesowe z zakresu przedsiębiorczości i franczyzy. W ich trakcie niezależni trenerzy biznesu oraz specjaliści z sieci Fornetti będą opowiadać o praktycznych aspektach otwierania własnego biznesu, takich jak kalkulacja finansowa czy źródła finansowania.

(gum)

See in catalogue

Featured franchises

Brands from the same sector

Franchise Logo

Franchise name

Sports articles

Price icon 15,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Partnership

Price icon 10,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Master licenses

Price icon 7,000 €
Franchise Logo

Franchise name

Franchise

Price icon 5,000 €