Firma od kuchni

Sieć salonów sprzedaży Wolsztyńskiej Fabryki mebli kuchennych zdobywa wschód i południe.
Dotychczas Szynaka Meble, Wolsztyńska Fabryka Mebli, do której należy sieć franczyzowych salonów sprzedaży mebli kuchennych ze średniej i wyższej półki, otwierała więcej placówek franczyzowych na terenie zachodniej Polski. Teraz producent mebli planuje zdobyć partnerów i klientów ze wschodu i południa kraju, m.in. w Małopolsce, w woj. opolskim, śląskim, podkarpackim, świętokrzyskim i na Podlasiu.
- Nie wykluczamy jednak nowych otwarć w regionach, w których działają już nasze studia – zaznacza Piotr Matuk, menedżer d.s. marketingu w firmie Szynaka-Meble. - Do końca 2013 roku zakładamy 10-procentowy wzrost liczby placówek.
Producent mebli kuchennych uruchomił również ekspercki portal internetowy, który ma być wsparciem dla franczyzobiorców i źródłem wiedzy dla klientów.
- We współpracy ze znanymi producentami m.in. sprzętu AGD, oświetlenia i wyposażenia kuchni tworzymy portal z poradami i wskazówkami dotyczącego funkcjonalnego projektowania i urządzania kuchni – mówi Piotr Matuk. - Jednocześnie w długiej perspektywie budujemy popyt na meble wysokiej jakości.
Firma prowadzi 5 salonów własnych w Wolsztynie, Katowicach, Warszawie, Olsztynie i Gdańsku. Pod logo WFM Kuchnie działa również około 80 placówek franczyzowych.
Partnerami sieci WFM Kuchnie mogą zostać przedsiębiorcy posiadający doświadczenie w sprzedaży i projektowaniu aranżacji wnętrz (ewentualnie planujący zatrudnić projektanta) oraz dysponujący lokalem o powierzchni od 60 do 100 m2 usytuowanym na parterze budynku mieszczącego się przy ulicy, posiadającym witryny i możliwość parkowania. W ramach współpracy WFM Kuchnie oferują m.in. program do projektowania, wyceny i wizualizacji kuchni, szkolenia, materiały marketingowe oraz wsparcie w bieżącej działalności.
(awh)
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Willisch
Lodziarnie

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej