Firma dobrze zaprojektowana

Franczyzobiorcy Jeta oferują klientom płytki ceramiczne rodzimych producentów oraz importowane.
Spółka Jeta działa w branży dom i ogród od 1990 roku, swoją działalnością obejmuje głównie teren południowo-zachodniej części Polski. Firma zajmuje się sprzedażą detaliczną i hurtową takich produktów jak płytki ceramiczne, armatura sanitarna, wykładziny, dywany, chemia budowlana. Pod logo Jeta funkcjonuje siedem salonów własnych i trzy franczyzowe.
- Naszą domeną jest hurtowa sprzedaż płytek ceramicznych, dlatego współpracujemy z setką punktów partnerskich. Dzięki temu dysponujemy stabilną siłą zakupową. Sklepy Jeta znajdują się w miastach powyżej 40 tys. mieszkańców, z lokalizacją przy głównych arteriach miasta, z dużym natężeniem ruchu pieszego i kołowego. Od franczyzobiorców oczekujemy doświadczenia w handlu artykułami wyposażenia wnętrz lub doświadczenia będącego pochodną dziedzin związanych z budową i remontem domu – mówi Maciej Światek, wiceprezes zarządu.
Inwestycja w biznes uzależniona jest od wielkości obiektu, którym dysponuje potencjalny franczyzobiorca i wynosi 350-400 zł na zatowarowanie 1 m2. Ponadto należy wydać 100 zł/m2 na przygotowanie i realizacje reklamy wewnętrznej i zewnętrznej. Przedsiębiorca powinien mieć prawo do użytkowania lokalu o optymalnej powierzchni 300 m2 przez okres pięciu lat, czyli tyle ile trwa umowa franczyzowa. Ponadto sklepy franczyzowe uczestniczą w akcjach promocyjnych organizowanych przez centralę.
- Łączymy zakupy u polskich producentów z importem produktów włoskich czy chińskich. Najlepszy okres sprzedaży rozpoczął się wiosną i potrwa do końca września. Wśród klientów detalicznych widoczne jest zwiększenie popytu na płytki wielkoformatowe – podsumowuje Maciej Światek.
(dw)
ZOBACZ W KATALOGU
Featured franchises

Żabka
Sklepy typu convenience

Xtreme Fitness Gyms
Kluby fitness/siłownie

McDonald’s
Restauracje szybkiej obsługi

Willisch
Lodziarnie

Alior Bank Partner
Placówki bankowe

Carrefour
Sklepy convenience, minimarkety, supermarkety

Yasumi Instytut Zdrowia i Urody
Gabinety kosmetyczne, hotele i obiekty SPA
Brands from the same sector

Franchise name
Sports articles

Franchise name
Partnership

Franchise name
Master licenses

Franchise name
Franchise
Z ostatniej chwili
Pokaż wszystkie
Otwórz biznes z Lviv Croissants
– Jestem mile zaskoczona tym, że ta franczyza jest bardzo dobrze zorganizowana. Każdy zna tutaj swoją funkcję. Mamy opiekunów, do których...
Dowiedz się więcej
Sukces programu Żabki
Żabka kontynuuje program dla początkujących przedsiębiorców „Bezpieczny start”. Dzięki inicjatywie sieci, ponad 50 osób otworzyło...
Dowiedz się więcej
Fit+ sięga po niszę
Sieć bezobsługowych siłowni Fit+ celuje w miejscowości już od 1 tys. mieszkańców. Sąsiedztwo lokalnej konkurencji mile widziane.
Dowiedz się więcej
Dobry rok Żabki
Grupa Żabka chwali się wynikami za 2024 rok. Zysk netto wzrósł o 66 proc., a sprzedaż do klienta końcowego o blisko 20 proc. Przybyło też...
Dowiedz się więcej